جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۲۷ نفر در حادثه تروریستی سیستان شهید شدند که همگی متعلق به استان اصفهان از سپاه صاحب الزمان و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مجتبی فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در ارتباط با حادثه تروریستی شب گذشته در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروهای ما که عمدتا از اعضای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) هستند دو سالی است در  منطقه سیستان حضور دارند و فاصله محل استقرار آنها از زاهدان ۳۷۰ کیلومتر است.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات و مسائل امنیتی در  زمینه تردد در این منطقه لحاظ شده است، افزود: اعضای لشکر ۱۴ امام حسین روز گذشته پس از رسیدن به سراوان سوار دو اتوبوس شدند تا مسیر باقیمانده تا زاهدان را طی کنند و این دو اتوبوس با فاصله منظم از یکدیگر حرکت می کردند.

وی با بیان اینکه سرنشینان این اتوبوس ۳۹ نفر بودند و اتوبوس پلاک شخصی متعلق به سپاه بوده است، گفت:  ۲۷ نفر در این حادثه تروریستی شهید شدند که همه متعلق به استان اصفهان از سپاه صاحب الزمان و لشکر ۱۴ امام حسین  (ع) هستند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تاکید کرد:  هفت نفر از این افراد بسیجی و بقیه نیروهای کادر  بسیج بوده اند.

وی با بیان اینکه این شهدا عمدتا درجات مختلف نظامی دارند، تاکید کرد: اصفهان بعد از جنگ به جز کاروان غواصان شهید چنین کاروان شهدایی به خود ندیده است، اصفهانی ها از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در دفاع از کشور و نظام نقش بسزایی داشتند، همانطور که قبل از انقلاب اصفهان اولین شهر دارای حکومت نظامی بود و در طول انقلاب و دفاع مقدس نیز نقش بی بدیل در  دفاع از کشور داشته است.

فدا با بیان اینکه مراسم وداع با این شهدا  فردا در ناحیه بسیج امام صادق (ع) و پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، بیان داشت: روز شنبه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی سیستان برگزار  می شود و مکان و زمان دقیق آن بعدا اعلام می شود.

وی با بیان اینکه پیکر شهدای شهرستان در طول هفته آینده به زادگاهشان منتقل می‌شود، گفت: یک شنبه هفته آینده مراسم گرامیداشت این شهدا در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود. 

 

انتهای پیام/م 

 

جزئیاتی از حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار