رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت : حرکات مذبوحانه داعش در اهواز و مجلس و حرم امام برای تلافی مدافعان حرم بود که البته پاسخ دندان شکنی از سپاه گرفتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی  رئیس مجمع نمایندگان استان درمراسم چهلم شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز "محمدطاها اقدامی" در حسینیه سیدالشهدا ارتش اصفهان گفت:شرکت در این گونه جلسات یادآوری مرگ برای انسان است.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی با بیان اینکه بسیاری از جوانان ما در دفاع از حرم جان خود را فدا کردند افزود: برخی افراد کج فهم حرف های نامربوطی در خصوص انگیزه های این افراد برای گام برداشتن در این مسیر میزنند.
وی پیاده روی بیش از۲۰میلیون نفر با پای پیاده به سوی کربلا را "عشق به امام حسین" دانست و گفت: این عشق را خدا در دل عاشقان حضرت انداخته است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه مدافعان حرم داعش را زمین گیر کردند افزود: حرکات مذبوحانه این گروه تکفیری در اهواز و مجلس و حرم امام برای تلافی مدافعان حرم بود که البته پاسخ دندان شکنی از سپاه گرفتند.
حجت الاسلام موسوی لارگانی آمریکا،رژیم صهیونیستی و آل سعود را از جمله حامیان داعش دانست و گفت:با وجود این همه حامی مدافعان حرم ریشه آنها را در سرزمین های اسلامی خشکاندند.
وی هدف اصلی داعش را تهاجم به "ایران" عنوان کرد و افزود: اگر ایستادگی مدافعان حرم نبود داعش جنایات خود را امروز در داخل ایران مرتکب می شد.
حجت الاسلام موسوی لارگانی رونمایی از خط تولید جنگنده "کوثر"را اقتدار دفاعی ایران دانست و افزود: این موضوع باعث بهت زدگی غرب شده و این پیام را به آنها داده ایران امروز متفاوت با دوران دفاع مقدس از نظر قدرت دفاعی است.

 

انتهای پیام /س

 مراسم چهلم شهید طاها اقدامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار