نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: جاده‌های جهرم در حال توسعه و ایمن سازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های جهرم به لارستان، شیراز و جاده‌های روستایی این شهرستان در حال توسعه و بهسازی است.

وی با بیان این که جاده ۴ بانده جهرم – شیراز ۱۶۸ کیلومتر طول دارد که ۱۰۵ آن در حوزه استحفاظی جهرم قرارد دارد، ادامه داد: بیش از ۷۵ درصد از این جاده تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و فقط ۱۵ کیلومتر از آن در دست ساخت است.

رضایی بیان کرد: ساخت جاده‌های روستا‌های چنارسوخته به طول ۹ کیلومتر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، باغگر به طول ۸ کیلومتر با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی، کل حسن خانی با ۵ کیلومتر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، شاه نورالدین ۲ کیلومتر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مسیر باغگر به فرشته به طول ۸ کیلومتر در حال انجام است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بزرگراه جهرم- لارستان نیز ۱۵۵ کیلومتر طول دارد که ۵۳ کیلومتر آن در حوزه جهرم قرار دارد و ساخت فاز سوم بزرگراه جهرم - لار آغاز شده است.

وی بیان کرد: این جاده در مدت ۲ سال آینده افتتاح می‌شود.

رضایی افزود: جاده جهرم - قیر نیز ۷۵ کیلومتر طول دارد که ۲۵ کیلومتر آن در محدوده جهرم قرار دارد و ۱۵ کیلومتر آن در حال ساخت است.

انتهای پیام/چ

ایمن سازی جاده جهرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار