امام جمعه مشهد گفت: در جبهه جنگ نرم رسانه ملی نه تنها در صف مقدم جبهه است بلکه به عنوان تنها جریان پیشرو در مقابل دشمن نقش افرینی فوق العاده تاثیر گذاری دارد.

رسالت پدافندی صدا و سیما مقدم بر رسالت تربیتی است / نقش تاثیر گذار رسانه ملی به عنوان تنها جریان پیشرو در مقابل دشمنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایت ا... سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار با دبیران شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر و مسئولان طلایه داران معروف مراکز صدا و سیما به نقش تاثیر گذار رسانه ملی در ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و تشکیلات عظیم ان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و  گفت: امروز تمام قدرت انقلاب و نظام ما به وابستگی مردم به این نظام و انقلاب است  و نهادی که بالاترین سهم و رتبه را علاوه بر مقام ولایت و رهبری در اجرای این رسالت خطیر به عهده داشته و دارد رسانه ملی است.
 
وی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نمایش مجموعه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی را. از دیگر رسالت‌های ارزشمند رسانه ملی برشمرد.

امام جمعه مشهد خطاب به متولیان امر به معروف و نهی از منکر گفت:شما صرف نظر از محیط داخلی رسانه باید بر فرایند رسانه اثر گذار باشید.
ایت ا... سید احمد علم الهدی رسالت پدافندی صدا و سیما را مقدم بر رسالت تربیتی دانست و اظهار کرد: اگر در حوزه مسایل اخلاقی پدافند نداشته باشید اجرائیات و عملیات تبلیغاتی به جایی نخواهد رسید.

دکتر حسین رضی معاون پژوهش. برنامه ریزی و نظارت سازمان صده و سیما و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر رسانه ملی هم باتبریک اغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت:دشمنان انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال تلاش فراوانی کردند تا این نظام اسلامی و نور الهی را خاموش کنند، اما به نتیجه نرسیدند. زیرا بر اساس ایات قران اراده الهی در این امر محقق شده است.

وی با بیان اینکه یکی از کار کرد‌ها و نقش‌های رسانه نظارت بر محیط است افزود: نزدیک‌ترین حوزه نظارت برمحیط در رسانه ملی امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های رسانه مکتوب و رسانه‌های جدید است؛ که باید در چار چوب امر به معروف و نهی از منکر ایفای نقش کنند.

وی افزود: ما نیاز‌مند یک حرکت جمعی جدید در این حوزه هستیم هستیم که در صدا و سیما مقدمات این کار انجام شده است که با توجه به نقش رسانه در حوزه اجتماعی امید است بتوانیم در حوزه‌های ایده پردازی برنامه سازی اطلاع رسانی و خبر با نقش افرینی موثر حافظ مصالح اجتماعی و مردم باشیم.

عبد ا... ارجایی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی هم با ارائه گزارشی در این حوزه گفت: در خراسان رضوی تا کنون ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در سمامانه طلایه داران معروف نام نویسی کردند که ۳ هزار و ۶۰۰ نفر توانستند مراحل گزینش و اموزش را طی کنند که از این تعداد ۷۵۰ نفر موفق به در یافت کارت طلایه داران معروف شدند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

دیدار دبیران شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر  مراکز صدا و سیما با امام جمعه مشهد

برچسب ها: رسانه ملی ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.