رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت:در حال حاضر ۵۵۷ پایگاه امدادی در کشور داریم که باید طبق برنامه ریزی‌ها به ۱۲۰۰ پایگاه برسد.

فعالیت ۵۵۷ پایگاه هلال احمر در کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در نشست با استاندار بوشهر گفت: ۱۴ پایگاه امدادی مختلف از قبیل امداد جاده‌ای، کوهستان و دریا در ایام دهه فجر در استان‌ها افتتاح شد که در آستانه تعطیلات نوروز تعداد این پایگاه‌ها افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۵ پایگاه امداد دریایی کشور پنج پایگاه در استان بوشهر قرار دارد که با توجه به اهمیت این استان برای کشور باید امکانات و تجهیزات امدادی هلال احمر آن بهتر شود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: به دنبال کار‌های جدیدی در زمینه امداد دریایی هستیم و پایگاه‌های امداد دریایی هلال احمر باید از حالت سنتی خارج شوند.

استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه این استان طولانی‌ترین مرز دریایی را با خلیج فارس دارد، گفت: افزایش پایگاه امداد و نجات دریایی در سواحل استان بوشهر امری مهم است که باید در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گیرد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به ساخت آشیانه بالگرد پایگاه امداد هوایی هلال احمر استان بوشهر، افزود: برای ساخت این آشیانه ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که تسریع در ساخت آن از جمله مطالبات ماست.

انتهای پیام/ک

پایگاه‌های امداد دریایی هلال احمر از حالت سنتی خارج می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.