کمیته مسابقات اینلاین هاکی فدراسیون اسکیت، زمان مرحله پایانی لیگ‎های برتر این رشته در ۲ بخش زنان و مردان را اعلام کرد.

 به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله پایانی نهمین دوره رقابت‎های لیگ برتر اینلاین هاکی (اسکیت هاکی) بانوان یکم اسفندماه سال جاری طی ۳ روز و به میزبانی مجموعه اسکیت هایپر تهران برگزار خواهد شد.

مرحله پایانی این رقابت‎ها در حالی پیگیری خواهد شد که پس از برگزاری ۹ بازی تیم‎ ام دات آر تهران با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‎های ارتش انقلاب و قصر یخ تهران به ترتیب با ۱۴ امتیاز و تنها به دلیل برتری ارتش انقلاب در بازی روبه‎‎رو دوم و سوم هستند.
در این فصل از رقابت‎های لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان ۸ تیم حضور دارند.

همچنین مرحله پایانی یازدهمین دوره رقابت‎های لیگ برتر آقایان، ۸ لغایت ۱۰ اسفندماه سال جاری در سالن اسکیت هایپر تهران برگزار خواهد شد.

لیگ برتر آقایان در دو گروه ۶ تیمی پیگیری می‎شود که‌ای فیت پروی تهران با انجام ۸ بازی و کسب ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه نخست است. در این گروه‌ای فیت پروی همدان با یک بازی کمتر و ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. در گروه دوم این مسابقات هم سایمان تبریز با ۱۴ امتیاز اول و قصر یخ (ب) هم با ۱۰ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

بر اساس اعلام رسمی کمیته اینلاین هاکی فدراسیون اسکیت، رقابت‎های قهرمانی کشور دستجات آزاد رده‎های سنی جوانان و نوجوانان پسر هم ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه در باشگاه میثاق برگزار می‎شود.


بیشتر بخوانیدتاریخ انتخابات ۸ فدراسیون ورزشی مشخص شد


انتهای پیام/

مرحله پایانی لیگ‎های برتر اینلاین هاکی زنان و مردان  ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه برگزار می‎شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار