مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: با حضور به موقع تیم‌های عملیاتی، مهار آتش در بندر عامری با موفقیت انجام گرفت و از گسترش آتش جلوگیری شد.

به گزار ش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: در پی وقوع آتش سوزی در موتورلنج باری مستقر در بندر صیادی عامری از توابع شهرستان تنگستان در ساعت ۱۹:۱۰ سه شنبه و همچنین سرایت آتش به یک فروند موتورلنج چوبی، دوفروند لنج فایبرگلاس و یک فروند شناور فلزی صیادی، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و شناور ناجی ۲ مستقر در بندر عامری مهار آتش را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه وزش باد شدید خاموش کردن آتش را با مشکل رو به رو کرده بود، بیان کرد: به علت گستردگی آتش و به منظور کنترل آن و جلوگیری از خسارت بیشتر، یدک کش‌های خلیج فارس و تاسوعا و سه دستگاه ماشین آتش نشانی بندر به همراه دو دستگاه پمپ اطفاء حریق سیار از اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، ادامه داد: با وجود ابعاد وسیع آتش، این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش سوزی درشناور‌های صیادی درگهان ۴، و دوفروند موتورلنج فایبرگلاس مهار شد، اما یک فروند موتورلنج چوبی به طور کامل سوخت.

انتهای پیام/ک

حضور به موقع نیروهای امدادی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر در اطفا حریق بندرعامری

 

برچسب ها: سازمان بنادر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.