در محفل قرآنی بزرگداشت مرحوم استاد سیدعبدالرضا معینی، از پیشکسوتان قرآنی مشهد تجلیل شد.

تجلیل از پیشکسوتان قرآنی مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان قرآنی گفت: یکی از قوانین حتمی الهی قانون جبران است و این یعنی اگر بنده‌ای مؤمن کار خیر و شایسته انجام دهد، خدا آن را چند برابر جبران می‌کند.

سلطانی با اشاره به اینکه سخاوت و دست‌گیری با اخلاص سنجیده می‌شود، بیان کرد: علاوه بر کمک مادی، جنبه فرهنگی و بار معنوی برخی کار‌ها نیز سنجیده می‌شود، برای مثال خدمات فرهنگی در جلسات قرآن، رمز ماندگاری انقلاب همین معنویت‌ها بود که با دم مسیحایی امام و خون شهدا به ثمر نشست و این یک فضل و برتری است که دشمن به آن اعتراف می‌کند.

وی مقاومت مردم ایران در برابر مشکلات را اعتراف دشمنان انقلاب خواند و ادامه داد: بخشی از مشکلاتی که امروز وجود دارد را باید خود مدیریت کنیم و رسیدگی به فقرا را فراموش نکنیم. باید مراقب باشیم دستورات دین و حرام و حلال الهی رسیدگی و رعایت شود و به امام رضا (ع) متوسل شویم تا توفیق اینکه این انقلاب را حافظ و نگهبان باشیم به ما عنایت شود.

وی گفت: ما باید وظیفه خود را به خوب انجام دهیم و البته قوای کشور نیز با تمام وجود برای مردم کار کنند، مردم ما وفاداری خود را ثابت کرده‌اند حالا نوبت مسئولان و خادمان ملت است که کار خود را به خوبی انجام دهند.

در پایان از آقایان محمدرضا شفیعی مؤمن، کاظم نصراللهی، محمدباقر عطایی، اسماعیل عابدیان و مجید گوهری تقدیر شد.

انتهای پیام// ف. ح



علاوه بر کمک مادی، جنبه فرهنگی و بار معنوی برخی کار‌ها نیز سنجیده می‌شود

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.