معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را به شدت عصبانی، و توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به رشد و توسعه و سرمایه گذاری بالا در حوزه ورزش و فضاهای ورزشی کشور  در ۴۰ سال گذشته از عمر بابرکت انقلاب اسلامی گفت: اما فضای ورزشی هنوز در جایگاه مناسب و کافی قرار ندارد.

احمدی ادامه داد: توسعه فضای ورزشی در روستا‌های چهارمحال و بختیاری از رشد مطلوبی برخوردار بود و ۲۴۰ خانه ورزش روستایی در این دولت بهره برداری شده است.

وی افزود: اعتبارات این وزارتخانه با توجه به ارزش افزوده ۲۷ درصد نسبت به گذشته بهتر شده است که این امر رونق زیرساخت‌های ورزش در استان‌ها را در پی دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در کشور گفت: این موضوع نیازمند تعامل بین بخشی و هم افزایی دستگاه‌های مربوطه از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‎ها و شهرداری‎هاست.

احمدی یادآور شد: نشست شورای ورزش در استان ها، برای هماهنگی برنامه‌های حوزه ورزش بایستی حداقل هر شش ماه یکبار تشکیل شود.

به گفته وی؛ در بخش احیای ورزش‌ها و بازی‌های بومی و محلی بمنظور کمک به توسعه ورزش همگانی هم برنامه‌های مختلفی در اجرا می‎شود.

گفتنی است؛ افتتاح چهل خانه ورزش روستایی، و افتتاح فاز دوم و شروع عملیات اجرایی فاز سوم خانه ووشو چهارمحال و بختیاری در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد، از برنامه های سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به بام ایران بود.

انتهای پیام/ز

سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به بام ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار