استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به تهدید و تحریم‌های استکبار جهانی بود.

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به تهدید و تحریم های استکبار جهانی بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز دوشنبه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ در شهرکرد گفت: مردم ولایتمدار استان با حضور پرشور و خروش و انقلابی خود در راهپیمایی و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، پاسخ رجزخوانی، تهدیدات و تحریم اقتصادی استکبار جهانی را دادند.

وی با بیان اینکه خروش حضور هدفمند و پررنگ امت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، موجب انسجام و دلگرمی امت اسلامی  در جهان می‌شود افزود: این حضور بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و عشق و ارادت ملت به آرمان‌های نظام اسلامی را به رخ کشید.

عباسی اضافه کرد: مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن اعلام کردند که انقلاب از آن خودشان است و هیچ مشکل، تهدید و اهرمی آنان را دلسرد نمی‌کند و دست از انقلاب، اهداف نظام اسلامی و عهد و پیمان با امام راحل (ره) و رهبری بر نخواهند داشت.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت و استکبارستیزی ملت ایران که اینک در چهل سالگی انقلاب اسلامی به پختگی و اقتدار کامل رسیده، موجب بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام شده است.

عباسی، ولایتمداری ملت را نقطه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها در دنیا بیان کرد و گفت: رمز پایداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در وجود رهبری فرزانه، بابصیرت و شجاع است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد، از میدان انقلاب به سمت چهارراه بازار برگزار و با تجمع در میدان امامزادگان دو خاتون (س) با سخنرانی سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایان یافت.

انتهای پیام/ش

حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار