نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در مصلای اولی‌الامر لردگان، با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از حضور گرم و بانشاط ملت ولایتمدار، فهیم و زمان شناس ایران و بخصوص استان با توجه به شرایط جوی در راهپیمایی امروز قدردانی کرد.

وی گفت: این حضور پرشور و گرم، نشان دهنده وفاداری ملت ایران به نظام اسلامی، ارزش ها، امام (ره) و شهدا، و حمایت از ولی امر مسلمین، و مشت محکمی بر دهان دشمنان و آمریکایی‌ها بود.

اسلامیان افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است، اما برخی سوء مدیریت‌ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند و انتظار می‌رود؛ مسئولان به فکر حل مشکلات مردم باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایمان و اعتقاد به خدا، وحدت و ایستادگی در برابر دشمن، رمز موفقیت نظام اسلامی است اظهار داشت: دستاورد‌ها و پیشرفت در حوزه‌های مختلف از جمله هسته‌ای، زیرساختی، بهداشت و درمان و آموزش عالی در سایه همین ایمان، وحدت و ایستادگی به دست آمده است.

لردگان با بیش از ۲۰۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.


انتهای پیام/ش

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار