استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

«۲۲ بهمن سرآغاز دوران عزت و سربلندی ملت همیشه آزاده ایران اسلامی است که مردم امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انزجار خود را از ایادی استکبار جهانی بلندتر از همیشه فریاد زدند.

این حضور حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، لرزه بر اندام استکبار جهانی و یاوه گویان شرق و غرب انداخت.

ایرانیان هیچ‌گاه در برابر ظلم و ستم سر تعظیم فرود نمی‌آورند و برای حفظ عزت، اقتدار و حقانیت خود در برابر تمامی زورگویان و ستمگران دنیا به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایستادگی خواهند کرد.

حضور آگاهانه، گسترده و پرشور مردم نجیب و فهیم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد.»

گفتنی است: راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ و همزمان با سراسر کشور در ۲۶۴ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری، و در شهرکرد مرکز استان، در مسیر میدان انقلاب به سمت چهارراه بازار و میدان امامزادگان دو خاتون (س) برگزار شد.

انتهای پیام/خ

تحقق ۲۲ بهمن تماشایی در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: دهه فجر 97 ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار