فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری سارق سیم برق با شش فقره سرقت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد رضا ایران نژاد فرمانده انتظامی سیرجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان سیرجان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود: سرانجام روز گذشته ماموران کلانتری ۱۴ نجف شهر این شهرستان در تحقیقاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه سارق مورد نظر و دستگیری او در هنگام سرقت شدند.

وی یادآور شد: مأموران در بازرسی از خودروی متهم موفق به کشف مقداری سیم برق هوایی و وسایل و ابزار سرقت سیم برق شدند.

وی افزود: متهم پس از دستگیری و انتقال به پلیس شهرستان با مشاهده مدارک و شواهد موجود، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در نهایت به ارتکاب شش فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان سیرجان اعتراف کرد.

سرهنگ ایران نژاد بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

وی با قدردانی از مشارکت هدفمند و موثر شهروندان با پلیس در انجام ماموریت‌های مختلف، از مردم خواست تا همواره هشدار‌های راهبردی پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه و استفاده کاربردی خود قرار داده و هر گونه مورد مشکوکی در این زمینه را نیز در کوتاهترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ی

دستگیری سارقان سیم های برق در سیرجان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار