دهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، سیمان، بتن، عایق‌ها و ماشین آلات وابسته امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و سیمانبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، سیمان، بتن، عایق‌ها و ماشین آلات وابسته امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی آغاز به کار کرد.

در نمایشگاه امسال، ­ بیش از ۱۵۵ شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاورد‌ها و محصولات خود را در این حوزه به نمایش می‌گذارند که در مقایسه با سال گذشته از نظر تعداد شرکت‌کننده رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

در این نمایشگاه که در متراژ ۱۲۰۰۰ متر مربع با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود محصولات وابسته به قیر و سیمان نیز به نمایش درآمده و آخرین فناوری‌های این حوزه با حضور شرکت‌های دانش بنیان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: مشکل صادرکنندگان قیر، بخشنامه‌های ارزی است


این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن دایر است و با توجه به صادرات قابل توجه قیر و سیمان کشور، ​­­ هیئت‌هایی از بازرگانان کشور‌های همسایه و کشور‌های سی آی اس و کشور‌های آفریقایی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

دهمین نمایشگاه سیمان و قیر از ۲۳ تا ۲۶ بهمن دایر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار