مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه گفت:افتخار نظام اسلامی به کسانی است که امام راحل (ره) آنان را صاحبان اصلی انقلاب خطاب کرد.

خدمت به محرومین افتخار نهضت الهی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت‌الاسلام‌ هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه گفت: افتخار نظام اسلامی به کسانی است که امام راحل (ره) آنان را صاحبان اصلی انقلاب خطاب کرد.

مدیرکل بنیاد  شهید کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از میان اقشار محروم و مستضعف جامعه به‌ویژه مردم روستا و حاشیه شهر‌ها بوده است و خدمت به این محرومین افتخار این نهضت الهی است.

حجت‌الاسلام عسگری افزود: ایران اسلامی و جامعه ایثارگری برای دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب در طول ۴۰ سال مجاهدت و فداکاری از هستی خود گذشتند تا این نظام به اهداف خود دست پیدا کند و بحمدالله انقلاب اسلامی امروز پس از ۴۰ سال علی‌رغم همه دشمنی‌ها ثابت و استوار به حیات بابرکت خود ادامه می‌دهد.

صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نیز گفت: ملت ایران چه در دوران انقلاب و چه در دفاع مقدس همچون یک خانواده در کنار یکدیگر به فداکاری و ایثار پرداخته تا این امانت گران‌بهای امام و شهدا همچنان سرزنده و بالنده پابرجا بماند و این ما را بر آن می‌دارد که هر چه در توان داریم برای خدمتگزاری به این مردم کشور به‌کارگیری کنیم.

انتهای پیام/ز

 

انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از میان اقشار محروم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.