یادواره شهدای هنرمند شهرستان های شرق ( کنگاور ، هرسین ، سنقر ) استان کرمانشاه صبح امروز در شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یادواره شهدای هنرمند شهرستان های شرق با حضور حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین ، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ، حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت الاسلام شهیدی معاونت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه، خانواده های شهدای شهرستان های شرق استان ، تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان و هنرمندان در محل سالن فرهنگ و هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار گردید.

 در ابتدای این مراسم امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : انجام مراسماتی اینچنین کوچکترین کاری است که میتوان در قبال دستاوردهای شهدا و تقدیر از خانواده های محترمشان انجام داد.

 شاه آبادی گفت : بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) شهادت هنر مردان خداست و همه شهدا از هنرمندان بزرگ روزگاراند که در متن پر آشوب جامعه امروزی هنرمندانه می درخشند و گوهر ناب انسانیت را به نمایش می‌گذارند و تا ابد خود نمایی میکنند.

 وی همچنین ابراز امیدواری کرد که انشاالله در آینده شاهد تداوم این برنامه در سطح استانی و کشوری باشیم.

 حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه طی سخنانی اظهار داشت: امروزه کمتر کشوری در منطقه و جهان وجود دارد که امنیت ایران را دارا باشد و چنان استقلال سیاسی داشته باشد که بتواند در حوزه های مختلف خود تصمیم گیری نماید و ما این اقتدار و عزت را از خون شهدای گرانقدری داریم که با رهبری امام (ره) این میراث گرانبها را به ما ارزانی داشتند.پس همه با هم و با حمایت ها و تدبیر اندیشی های رهبری در مسیر رشد،ارزشگذاری و توسعه این امر مهم گام بر می داریم.

 حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین بیان داشت : هنرِ شهادت توفیقی است که نصیب همه شهدای ما شده است. شهدا می دانستند که روح و وجودشان با عشقی آمیخته شده که تنها هنرمند می تواند آنرا در وجود خود ترسیم نماید و آنان خود همین کار را انجام دادند.

 امام جمعه هرسین اظهار داشت : ما امروز باید در آموختن و یاد دادن هنر شهدا به جوانان خود تا رشد و تعالی هر چه بیشتر کشورمان به جامعه ای آرمانی و اسلامی بکوشیم.

 

 

انتهای پیام/د

یادواره شهدای هنرمند برگزار شد

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.