ششمین دوره رویداد کشوری "از ایده تا اجرا" 24 بهمن به مدت دو روز در دانشگاه شیخ بهایی با همکاری شتاب دهنده هاب اصفهان برگزار می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، "از ایده تا اجرا" یک کارگاه دوروزه با رویکردی اموزشی - تجربی است که در انتهای هفته (چهارشنبه و پنجشنبه) و در دانشگاه شیخ بهایی برگزار می شود.

در این رویداد شرکت کنندگان علاقه مند به کارافرینی و کسب و کار های مجازی و اینترنتی، از سراسر کشور گرد هم می آیند تا در 2 روز، تمام دانش مقدماتی لازم جهت ورود به حوزه کارآفرینی را فرا گیرند.
یکی از نقاط قوت رویداد "از ایده تا اجرا" حضور مربیان و داوران مطرح کشوری در زمینه کسب و کار های مجازی و اینترنتی است  که در طول رویداد کمک شایانی به پیشرفت تیم ها و مسیریابی درست انها می کنند.
و در نهایت در اختتامیه رویداد ، سه تیم برتر ، انتخاب شده و به دوره پیش شتابدهی شتاب دهنده هاب اصفهان فرستاده می شوند و اگر پس از این دوره پذیرفته شدند ، 50 میلیون تومان به هر تیم داده شده و فرایند شتابدهی تیم ها اغاز می شوند.
اسامی مربیان و داوران رویداد به همراه سایر توضیحات تکمیلی در سایت رویداد به ادرس http://startup.shbu.ac.ir قرار داده شده است.

انتهای پیام /س 

کارگاه آموزشی برای کسب و کار اینترنتی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.