مدیرکل تامین اجتماعی لرستان از آخرین مهلت برای ثبت اطلاعات کارفرمایان در شعب تامین اجتماعی استان پایان سال خبرداد.

آخرین مهلت برای ثبت اطلاعات کارفرمایان لرستانی در شعب تامین اجتماعی پایان سال استجهانی مدیرکل تامین اجتماعی لرستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: در خصوص کارفرمایان و با توجه به ضرورت و اهمیت اطلاع رسانی کارفرمایان در بحث پایگاه هویتی و پایگاه اطلاعاتی کارفرمایان که در تامین اجتماعی به صورت سیستمی و اسناد موجود است.

وی افزود: قریب به ۴۰ هزار کارفرمای لرستانی در واحد‌های صنفی، صنعتی، دولتی وعمومی هستند کارفرمایان بدون شک نیازمند بازنگری در آخرین اطلاعات ومشخصات و تغییرات وضعیتی که کارفرمایان در شبکه اطلاع رسانی و نام نویسی سازمان تامین اجتماعی است.

جهانی گفت: ضرورت دارد که کارفرمایان تغییرات کارگاه‌ها در خصوص تغییر کارفرما‌ها، جابجایی محل کارگاه‌ها، شرایط و ویژگی‌هایی که هیئت مدیره کارگاه‌ها با شخصیت حقوقی دارند و حتی کارگاه‌هایی که در حوزه دستگاه‌های دولتی هنوز نیازمند تکمیل اطلاعات خودشان هستند.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم رابطه بهتر و دقیق تری داشته باشیم ضرورت دارد که کارفرمایان مراجعه کنند به شعب تامین اجتماعی و پایگاه اطلاعاتی و هویتی کارگاه خودشان را تکمیل‌تر کند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان ادامه داد: بدون شک اعلام بدهی کارگاه‌ها، انجام خدماتی که به کارفرما، وضعیت بیمه‌ای و پوشش بیمه کارگاه‌ها و مکاتبات زیادی که در آن که از دریچه‌ی حوزه حقوقی و واحد‌های اجرایی واحد‌های بازرسی و واحد‌های درآمدی به ویژه در حوزه تعهدات و خدماتی که به بیمه شدگان داده می‌شود از طریق این پایگاه‌ها انجام می‌شود که بدون شک نیازمند داشتن پایگاه اطلاعاتی و هویتی کاملتر است و سالهاست که این فضای اطلاعاتی و این فضای هویتی کار کارگاه‌ها بازنگری نشده است.

جهانی گفت: ما فرصتی را تا پایان سال برای کارفرمایان در نظر گرفتیم که به شعب تامین اجتماعی مراجعه داشته باشند و فرمت هویتی خودشان را تکمیل کند و همه‌ی اطلاعات شان را به حوزه‌های درآمد شعب تامین اجتماعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

آخرین مهلت برای ثبت اطلاعات کارفرمایان لرستانی در شعب تامین اجتماعی پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.