مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید یک کار ریشه‌ای انجام دهند و مسائل داوری با برگزاری جلسه برطرف نمی‌شود.

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال و انتقادات به نحوه قضاوت داوران اظهار کرد: بعضی از باشگاه ها از جمله تراکتورسازی از سوی بخش خصوصی حمایت می شوند و اگر قرار باشد که تیم ما از داوری ضرر کند در آن صورت توسعه ورزش حرفه ای امکان پذیر نیست.

او ادامه داد: اشتباهات داوری همواره در لیگ برتر بوده است و تیم ها هم به نحوه قضاوت ها اعتراض می کنند و مسئولان هم قول رسیدگی می دهند اما هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد. به هر حال فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید یک کار ریشه ای انجام بدهند و مسائل داوری با برگزاری جلسه برطرف نمی شود.

استفاده از داوران پشت دروازه هزینه اضافی بوده است 

بهتاج تصریح کرد: اشتباهات داوری در بازی های لیگ برتر محرز است و داوران سطح پایین هم مرتکب چنین اشتباهاتی هم نمی شوند. در حال حاضر ۲ داور پشت دروازه اضافه شده است اما این داوران با داور اصلی ارتباط ندارند و استفاده از آنها هزینه ای اضافی برای فدراسیون فوتبال و کمیته داوران داشته است. حداقل به این داوران پشت دروازه سوت و پرچم بدهند که بتوانند کار مفیدی انجام بدهند. در بازی تیم ما برابر تیم نساجی مازندران داوران پشت دروازه می توانستند در صحنه خطا بر روی انصاری مهاجم تیم ما به داور کمک کنند اما این کار را نکردند.

ما مخالف این هستیم که داوری ها به سمت تیم تراکتورسازی باشد 

او درباره استفاده از سیستم ویدیو چک((VAR در بازی های لیگ برتر بیان کرد: به طور حتم استفاده از سیستم ویدیو چک به داوری فوتبال کشورمان کمک می کند. البته ما مخالف این هستیم که داوری ها  به سمت تیم ما باشد و فقط خواهان این هستیم که از داوری ضرر نکنیم. به هر حال  با اعتراض و صدور بیانیه مشکلات داوری حل نمی شود و همچنان شاهد اشتباهات داوری هستیم.

صدور بیانیه قبل از بازی معقول نیست 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اظهارات استقلالی ها مبنی بر اینکه مسئولان فوتبال تحت فشار جوسازی ها قرار نگیرند، اظهار کرد: بیانیه قبل از بازی قصاص قبل از جنایت است و ما هیچ وقت قبل از بازی این کار را نمی کنیم و صدوربیانیه فقط به علت اعتراض به داوری بوده است. اگر ۱۶ تیم بخواهند قبل از بازی بیانیه بدهند این موضوع شدنی نیست. همچنین ما نمی توانیم قبل از بازی خواهان این موضوع باشیم که اتفاق خاصی در بازی  رخ ندهد. صدور بیانیه قبل از بازی معقول نیست و امیدوارم تیم ها از داوری ضرر نکنند تا آنها بیانیه بدهند.

برنامه تیم ملی امید در اختیار باشگاه ها گذاشته شود 

بهتاج درباره اعتراض کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید به همکاری نکردن باشگاه ها برای در اختیار گذاشتن بازیکن گفت: ما آزادی را در اختیار تیم ملی امید قرار دادیم. همچنین تیم ملی امید متعلق به کرانچار نیست بلکه برای فوتبال کشورمان است و همکاری لازم را با تیم ملی امید انجام می دهیم. البته یک درخواست هم از کرانچار  داریم که برنامه ۳ ماه تیم ملی امید را به باشگاه ها بدهد تا برای دراختیار گذاشتن بازیکن با تیم ملی امید هماهنگ باشند.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره بازی این تیم برابر تیم استقلال خاطر نشان کرد: همه تلاش خود را می کنیم که ۳ امتیاز این بازی را با حمایت هواداران خود کسب کنیم و جایگاه خود را ارتقا بدهیم.


بیشتر بخوانید:

بیانیه باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص داوری های لیگ برتر

ستاره‌های تیم ملی در سبد خرید تراکتورسازی تبریز

جانشینان بازیکنان خارجی تراکتورسازی از کدام کشور می‌آیند؟

ماجرای قرارداد بازیکن تراکتورسازی با تیم فوتبال یونانی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار