ماجرای قرارداد داشتن آنتونی استوکس با یک باشگاه یونانی قبل از پیوستن به تراکتورسازی از سوی مسئولان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونی استوکس مهاجم خارجی تیم فوتبال تراکتورسازی با وجود اینکه چند روز پیش بدون توافق با این باشگاه به همراه خانواده اش، تبریز را ترک کرد، اما هنوز ماجرای بی انضباطی‌های این بازیکن خارجی نقل محافل فوتبالی است. روز گذشته اعلام شد که بی انضباطی در جدایی این بازیکن از تراکتورسازی تاثیر نداشته است بلکه این بازیکن قبل از حضور در جمع سرخپوشان تبریزی با یک باشگاه یونانی قرارداد داشته است.

گفته می‌شود که استوکس به تراکتورسازی‌ها اعلام کرده است که باشگاه یونانی تهدید به شکایت به فیفا کرده است و همین مسئله باعث شده است که باشگاه تراکتورسازی با دادن کل مبلغ قرارداد، این بازیکن را آزاد کند تا با خطر محرومیت و جریمه سنگین مواجه نشود.

استوکس بعد از فسخ قرارداد با باشگاه یونانی به تراکتورسازی پیوست

یک از مسئولان باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب اظهار کرد: استوکس با باشگاه یونانی فسخ قرارداد کرده بود و بعد از آن به تیم ما پیوست. اگر این بازیکن با باشگاه یونانی قرارداد داشت برای او مجوز بازی «ITC» صادر نمی‌شد. برخی از رسانه‌ها اخبار کذب منتشر می‌کنند و استوکس به صورت قانونی در تراکتورسازی بازی کرده است و نگرانی بابت محرومیت باشگاه وجود ندارد.

او ادامه داد: موضع باشگاه تراکتورسازی در باره استوکس اعلام شد و قرارداد این بازیکن فسخ نشده است. به هر حال ما امیدوار هستیم که این بازیکن به تعهدات خود در قبال باشگاه تراکتورسازی پایبند باشد تا با مشکل مواجه نشود.

این مسئولان درباره اینکه گفته می‌شود استوکس و اروین به صورت یک طرفه می‌توانستند قرارداد خود را فسخ کنند، گفت: بندی در قرارداد این ۲ بازیکن خارجی وجود ندارد که آن‌ها بتوانند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کنند.

او درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی وکیل اروپایی برای رسیدگی به پرونده استوکس و اروین استخدام کرده است، گفت: معاون حقوقی باشگاه پیگیر این پرونده است و گزارشی از رفتار‌ها و بی انضباطی این ۲ بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و فیفا ارائه کردیم تا در این باره تصمیم گیری کنند. همچنین اعترافات این بازیکنان مبنی بر اینکه نمی‌توانند در تبریز بمانند و زندگی در این شهر با روحیه شان سازگار نیست ضمیمه گزارش کرده و به فیفا ارسال کردیم.

محمود زاده: قرارداد استوکس با تراکتورسازی قانونی است

محمود زاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر درباره اینکه استوکس به صورت غیر قانونی در تراکتورسازی بازی کرده است، گفت: باشگاه تراکتورسازی زمانی که قصد جذب استوکس را داشت درخواست ITCکرد و ما طبق قانون درخواست این باشگاه را به کشور یونان ارائه کردیم و آن‌ها هم مجوز بازی این بازیکن را صادر کردند.

او ادامه داد: استوکس قبل از حضور در باشگاه تراکتورسازی در لیگ یونان بازی می‌کرد به همین علت برای صدور ITC این بازیکن از فدراسیون فوتبال یونان درخواست مجوز بازی کردیم و آن‌ها هم مجوز را صادر کردند. اگر مشکلی در قرارداد استوکس وجود داشت فدراسیون فوتبال یونان برای این بازیکن ITC صادر نمی‌کرد بنابراین قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی قانونی بوده است که مجوز بازی اش صادر شد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال درباره اینکه‌ای تی سی استوکس را فدراسیون فوتبال اسکاتلند صادر کرده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و‌ای تی سی این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال یونان صادر شده است چرا که او در یونان بازی می‌کرد و فدراسیون این کشور برای این بازیکن مجوز صادر کرد.


بیشتر بخوانید:  تنبیه انضباطی مهاجم گلزن تراکتورسازی همچنان ادامه دارد

جلسه سرنوشت ساز میان استوکس و مدیرعامل تراکتورسازی

زمان جلسه انضباطی مهاجم ناراضی تراکتورسازی مشخص شد


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار