بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای دومین روز پیاپی حاضر نشدند در تمرین شرکت کنند.

اعتصاب بازیکنان پارس ادامه دار شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان پارس جنوبی جم برای دومین روز پیاپی به علت مشکلات مالی که باشگاه با آن درگیر است در تمرین این تیم حضور پیدا نکردند. این بازیکنان امروز به ورزشگاه تختی رفتند و علارغم اینکه مهدی تارتار با آن‌ها صحبت و درخواست کرد که به تمرینات ادامه دهند، اما آن‌ها با او موافقت نکردند و ورزشگاه را ترک کردند.

۱۳ هفته از فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشورمان گذشته است و تا به اینجای فصل بازیکنان فقط ۱۵ درصد ا. ق. اردادشان را گرفته اند و کادر فنی هیچ پولی دریافت نکرده است.

پارس جنوبی جم به مانند دیگر تیم‌های نفتی حاضر در لیگ برتر فوتبال از ابتدای حضورش در سطح اول فوتبال کشورمان درگیر مشکلات مالی بوده است.

گفتنی است که جمعی از هواداران این تیم امروز مقال درب فرمانداری جم تجمع کردند و خواهان رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مالی باشگاه شدند.

پارسی‌ها تا به اینجای لیگ با کسب ۱۹ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ قرار دارند و در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ، روز شنبه ۱۰ آذر میزبان تیم تراکتورسازی تبریز خواهند بود.

۳ روز دیگر تا این بازی زمان باقی مانده است و باید دید که بازیکنان تیم پارس جنوبی برای شرکت در تمرینات این تیم رضایت می‌دهند یا اینکه این اعتصاب ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: تارتار در پارس جنوبی جم می‌ماند

حل مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم

گل پیروزی بخش پرسپولیس به پارس جنوبی جم + فیلم


انتهای پیام/

دومین روز اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار