باشگاه تراکتورسازی بعد از بازی با پرسپولیس در جلسه‌ای علت غیبت آنتونی استوکس و لی اروین را بررسی می‌کند.

زمان جلسه انضباطی مهاجم ناراضی تراکتورسازی مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای غیبت آنتونی استوکس و لی اروین مهاجمان تیم فوتبال تراکتورسازی این روز‌ها نقل محافل فوتبالی شده است و با وجود همه شایعاتی که حول و حوش این ۲ بازیکن مطرح شده است، اما باشگاه تراکتورسازی علت غیبت این ۲ بازیکن را شفاف سازی نمی‌کند تا حقایق روشن شود.

البته یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد که با توجه به حساسیت بازی با پرسپولیس قرار شد که بعد از این بازی جلسه‌ای با حضور استوکس برگزار شود و علت غیبت این بازیکن را بررسی کرده و بعد از این جلسه تصمیم نهایی را می‌گیریم.

آنتونی استوکس و لی اروین بعد از بازی با ذوب آهن برای گذراندن تعطیلات راهی کشورشان شدند و بعد از پایان مرخصی شان هم به ایران برنگشتند تا حرف و حدیث‌های زیادی درباره غیبت این ۲ بازیکن به وجود آید.

البته استوکس بعد از چند روز غیبت به تبریز بازگشت، اما هنوز خبری از اروین نیست. گفته می‌شود یکی از دلایل غیبت مهاجم گلزن تراکتورسازی این بود که او قسط سوم حقوقش را درخواست کرده است که مالک باشگاه تراکتورسازی آب پاکی بر روی دستش ریخت و گفت که اجازه باج خواهی به کسی را نمی‌دهیم.

استوکس در حالی قسط سوم حقوق خود را می‌خواهد که طبق اعلام اسدی مدیرعامل تراکتورسازی، این باشگاه به تعهدات مالی اش در قبال بازیکنان عمل کرده است.

همچنین در حالی که گفته می‌شود لی اروین از لحاظ روحی دچار مشکل شده است و زیر نظر پزشک مداوا می‌شود، اما یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی این موضوع را شایعه دانست و اعلام کرد که اروین با تراکتورسازی قرارداد دارد و به طور حتم در چند روز آینده به ایران باز می‌گردد. زمانی که این بازیکن به تبریز بازگشت علت غیبت او را جویا می‌شویم.

باشگاه تراکتورسازی باید هر چه سریعتر تکلیف این ۲ بازیکن بی انضباط را مشخص کند تا درس عبرتی برای سایر بازیکنان باشد.


بیشتر بخوانید: مهاجم ناراضی تراکتورسازی به تبریز بازگشت

اسدی: مسائل مالی علت غیبت استوکس و اروین نیست

واکنش مالک باشگاه تراکتورسازی به غیبت استوکس و اروین


انتهای پیام/

پشت پرده غیبت مهاجمان ناراضی تراکتورسازی در تمرینات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار