مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در قبال ایجاد اشتغال برای هر مددجوی تحت حمایت تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌شود.

کارفرمایان مددجویان ۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه می‌گیرندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه  گفت: این نهاد در قبال ایجاد اشتغال و به کارگیری هر یک از مددجویان تحت حمایت بسته‌های تشویقی به کارفرمایان پرداخت می‌کند.

وی افزود: یکی از بسته‌های تشویقی این نهاد پرداخت ۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به کارفرمایان در قبال ایجاد شغل پایدار برای هر مددجوی تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال از دیگر بسته‌های تشویقی این نهاد برای به کارگماری مددجویان تحت حمایت است.

حسین خدرویسی یادآور شد: در ۹ ماهه امسال برای بیش از ۲۶۰ مددجوی کرمانشاهی از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان شغل پایدار ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در سال جاری برای بیش از هفت هزار و ۵۰۰ مددجو دیگر در استان کرمانشاه با پرداخت وام‌ها فرصت شغلی ایجاد شده، گفت: هدف اصلی این نهاد از رایزنی با کارفرمایان و پرداخت وام‌های اشتغال توانمندی و خودکفایی اقتصادی خانوار‌های نیازمند است.

انتهای پیام/ز

 

پرداخت وام‌های اشتغال توانمندی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.