قشقایی و فجر برای کسب پیروزی مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه، شهر آورد تیم‌های شیرازی میان قشقایی و فجر شهید سپاسی به میزبانی ورزشگاه پارس برگزار خواهد شد.

مهابادی سرمربی فجر در خصوص این بازی گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما نیز مسابقه به مسابقه پیش می‌رویم، بازیکنان آمادگی خوبی دارند و امیدوارم شاهد بازی باکیفیت از جانب دو تیم باشیم.

فروردین سرمربی تیم قشقایی شیراز هم اظهار داشت: پس از برد هفته گذشته مقابل شهرداری ماهشهر، تیم شرایط مناسبی دارد و برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین می‌شویم هرچند شهرآورد شرایط متفاوتی دارد و از لحاظ ذهنی بازیکنان قشقایی آماده این دیدار هستند.

در جدول رده بندی قشقایی شیراز با ۲۸ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفته و در صورت برد این بازی جایگاهش تغییر نمی‌کند.

فجر شهید سپاسی شیراز هم با کسب ۲۳ امتیاز رده نهم را به خود اختصاص داده و با امتیازات کامل این مسابقه و شکست بادران مقابل کارون اروند، می‌تواند به مکان هشتم صعود کند.

قشقایی شیراز در هفته ۲۲ با نتیجه ۲-یک میزبانش شهرداری ماهشهر را مغلوب کرد و فجر شهید سپاسی نیز با یک گل بر میهمان خود کارون اروند خرمشهر چیره شد.

یاسر همرنگ و کمک هایش بابک خسروی و مهدی صناعی قضاوت بازی قشقایی و فجر شهید سپاسی را بر عهده دارند.

بازی رفت دو تیم یکشنبه هشت مهرماه برگزار شد و قشقایی با تک گل جواد عباسی، فجر را شکست داد.
انتهای پیام/م

جدال تیم های شیرازی در دسته یک فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.