راهپیمایی ۲۲ بهمن در خطه گل محمدی با از برکت خون شهدا گلاب حضور گرفت راهپیمایی ۲۲ بهمن در جشن تولد چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم متدین، انقلابی، متعهد و ولایتمدار دارالمومنین کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امسال نیز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این مردم همیشه در صحنه بودند که وفاداری خود را اثبات کردند و همه متحد و یکصدا آمدند تا با غیرت ایرانی و احساس تعلقی که به شهدا دارند مشت محکمی بر دهان دشمنان شوند.

مشکلات اقتصادی و نارضایتی ها حقیقتی انکارناپذر است اما مردم به خاطر این مسائل که مهم ترین وجه زندگی و معیشت آنها را تحت تاثیر قرارداده است آمدن و راهپیمایی را تحریم و بایکوت نمی کنند بلکه آرزوی خام و تلاش بیهوده دشمنان را ناامید و ناکام می کنند و توقع آنها رابرای نیامدن تحریم و بایکوت می کنند امسال نیز آمدند و زیباترین میثاق خود را با فجر انقلاب گره زدند.

مردم دارالمومنین کاشان نیز که همواره از ابتدا تا کنون در عرصه های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و سایر موقعیت های و شرایط همواره افتخارآفرین و حضور صد در صدی داشته است امروز نیز همراه با سایر هموطنان از ساعت 9 صبح به مسیرهای شش گانه راهپیمایی از میادین 15 خرداد، قاضی اسدالله، كمال الملك و میدان امام رضا (ع) ،بلوار مطهری ، امامزاده عبدالله لتحر،مسجد حضرت قائم (عج) و مسجد آیت اله رضوی تا میدان جهاد محل تجمع مرکزی جمعیت آمدند و به یاوه گویی‌ها و عهد شكنی‌های آمریكا و هم‌پیمانانش پاسخ كوبنده‌ای دادند.

امروز مردم خداجو و مومن شهر دارالمومنین كاشان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جشن پیروزی بر دشمنان داخلی و خارجی و شكست استكبار و استعمار را برپا کردند و همزمان با سراسر كشور در راهپیمایی باشكوه 22 بهمن 97 حضوری باشكوه و صلابت را در قاب اقتدار و وحدت ملی به نمایش گذاشتند.
حضور عزتمندانه، زیبا و و با شکوه اقشار مردمی از جمله دانش آموزان، فرهنگیان، ورزشکاران، آتش نشانان، کارکنان ادارات، کادر و پرسنل بهداشت و درمان، کانون ها و پایگاه های بسیج، حضور کودکان، نوجوان و جوانان با پویش عکس تولد چهل سالگی ، حضور سیلور من و گلدن من ها در شکل نمادهای انقلابی، لوکوموتیو کتاب خوان، آماده سازی غرفه های ادارات مختلف در نمایشگاه دستاورد های ۴۰ ساله انقلاب در سالن سپاه کاشان، نمایش آدمک های استکباری و صده ها غرفه و حضور متنوع و زیبای دیگر که با همکاری و همت نهادها و دستگاه های مختلف اجرایی برای هر چه بهتر و زیباترشدن راهپیمایی و حضور حداکثری فراهم شده بود جلوه های بی بدیل اتحاد، همدلی و غیرت و ولایت مداری مردمان خطه کویر را امروز در قاب خاطره ها عکس یادگاری کرد .

راهپیمایی می آییم فقط به خاطر خون شهدا

حتی پویش های فضای مجازی « ما می آییم» در پست های اینستاگرام توسط شهروندان کاشانی و خبرنگاران آن و دعوت به راهپیامایی همنوا با ملت ایران نیز جلوه های دیگری از شور و نشاط حماسی مردم انقلابی کاشان در 22 بمهن امسال بود.
امروز هر چه بود شور و نشاط حماسی و انقلابی مردم بود که چون جشمه ای جوشان همیشه در جریان و سیلان است و هیچ گاه این پشتوانه صادقانه و خالصانه مردمی ایستایی ندارد .

آری امروز همه ملت ایران دوباره به حرمت خون شهدا و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری در خط مقدم نبرد حماسی و انقلابی محکم و دندان شکن حاضر شدند اما کاش مسئولین هم این وفاداری و همراهی را نیز در خود تقویت کنند و همراه و همیشگی مردم باشند و نگذارند دهان یاوه گویان بازشود تا زبان طعنه و اعتراض و سرزنش را برای کسانیکه در منصب قدرت و مسئولیت به این نظام، انقلاب و مردم خیانت می کنند بگشایند کاش بشود که آنها هم یار همیشگی شوند و یار خاطر شوند نه بار خاطر. 

 

انتهای پیام/م 

 

حضور مردم کاشان در راهپیمایی22 بهمن

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.