نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : آمریکا اعتراف می کند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا و اسرائیل را رقم زده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:ای مردم هر قدم شما در این راهپیمایی عمل صالح است؛ خدا را شاکریم که نظام ولایی ۴۰ ساله شد  چرا که دستاورد‌های انقلاب معجزه آساست.

وی بیان کرد: ۴۰ سال است که نظام ولایی حاکم کردیم؛ این نظام ولایی در ۴۰ سالگی بر شما مبارک باد؛در حالی جشن ۴۰ سالگی را می‌گیریم که دشمن وعده داده بود نخواهیم گذاشت ایرانیان ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی  را جشن بگیرند.

حاجی صادقی گفت: دشمنان چه فتنه‌ها و چه تهاجم‌هایی که انجام دادند، اما ملت در مقابل همه فتنه‌ها ایستاد و انشاالله این انقلاب را به امام زمان تحویل می‌دهیم.

وی بیان کرد:  تاریخ شهادت می‌دهد که امت در دوره های مختلف استقامت کردو  ثابت کرد از همه چیز می‌گذرد، اما از تعرض به دین نمی‌گذرد.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه انقلاب در این ۴۰ سال توقف نداشت افزود:  انقلاب اسلامی  روز به روز به روز  پیشرفت کردو دشمنان  عقب رفتند ؛ انقلاب اسلامی سنگر‌های جهان را فتح کرد و امام خمینی (ره) ،انقلاب را در برابر نقشه‌ها وفتنه‌ها و حرکت‌های ضد انقلابی حفظ کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: امروز راهپیمایان نشان دادند ملت قدرشناس نعمت ولایت هستند؛ تا وقتی پشت ولایت هستیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حاجی صادقی با اشاره به ۳ پیام از زبان مردم تصریح کرد: پیام اول ملت به رهبر امت این است که آماده اند با رهبر خود پیمان ببندندو در برابر  ناملایمات ایستادگی کنند و هیچگاه  سنگر حمایت از ولایت را خالی نمی کنند.

وی اضافه کرد: این مردم آمده اند تا ثابت کنند ما نخواهیم گذاشت بار دیگر فتنه گران، گذشته را تکرار کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پیام ملت به مسئولان خدمت گزاری به مردم است، عنوان کرد: مسئولان باید شاکر خداوند باشند که نوکر مردم هستند و مطالبه مردم نجیب و قدرشناس این است که مسئولان در برابر فشار‌های استکبار و تهاجم دشمنان روحیه خدمت گزاری صادقانه خود را حفظ کنند.

حاجی صادقی با اشاره به دیگر مطالبه مردم اظهار کرد: خواسته مهم این مردم تبعیت از ولایت و مطالبات رهبری است؛ هرچه ولایت مداری و فرمانبرداری در دوره‌های مختلف بیشتر بوده موفق بوده ایم.

وی ضمن یادآوری نقش پر رنگ مردم استان اصفهان در دوره‌های مختلف تاریخ انقلاب گفت: اصفهان همواره در دفاع مقدس و خاموش کردن فتنه گران پیشتاز بوده و در در مناسبت‌های مختلف میدان امام را مبارک کرده است.

نماینده، ولی فقیه اضافه کرد: مردم اصفهان از میدان امام به کاخ سفید، آل سعود و رژیم اشغالگر این پیام را ارسال می‌کند که با تمام وجود سر به تن استکبار نمی‌گذاریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به مقاوت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر عنوان کرد: امروز سنگ بچه های فلسطین به موشک هایی تبدیل شده که هیچ گنبند آهنینی را جلودار نیست.

وی افزود: مقاوت نیروهای بچه های انقلابی در یمن، لبنان و..در چند سال پیش 33 روز، سپس به 8 روز اسرائیل را شکست داد وبعد از آن  اسرائیل بیش از 48 ساعت تاب مقاوت نیاورد.

حاجی صادقی با اشاره به شعار بلند پرواز رژیم اشغالگر با عنوان  از نیل تا فرات مطرح کرد: امروز اسرائیل در همان منطقه ی خود، دیوارهایی مستحکم آهنین می‌سازد چرا که از نیروهای انقلابی ترس و وحشت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به وعده‌ی امام و رهبری اشاره کرد و گفت: انشاالله با نابودی رژیم اشغالگر یک 22 بهمنی را در قدس شریف جشن خواهیم گرفت.

وی  در پیامی خطاب به کشورهای اروپایی بیان کرد: 40 سال است که با نجابت انقلاب اسلامی، زندگی صلح آمیزی را تجربه کردید و بازهم از آمریکا طرفداری می‌کنید؛ بدانید که دیگر آمریکا ابر قدرت نیست.

حاجی صادقی با بیان اینکه کشور ایران نه تنها در خاورمیانه بلکه به برکت انقلاب اسلامی در جهان به کشوری قدرتمند تبدیل شده است، گفت: اگر از توطئه دست برندارید شما نیز محکوم به همان مرگی خواهید بود که آمریکا و اسرائیل هستند.

انتهای پیام /س

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

www.yjc.ir/fa/news/6829117

صحبت های نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع راهپیمایان اصفهانی

 

 

 

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار