معاون پارلمانی رئیس جمهورگفت:حضور پرشکوه مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که همواره با ولایت فقیه و با بصیرت در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

ولایت مداری، اتحاد ومقاومت رمز پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان  ازبندرعباس، حسینعلی امیری حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس گفت: دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی بدانند سخت کردن عرصه بر مردم همیشه در صحنه، آنان را بیشتر انقلابی و ولایت مدار می‌کند.

وی افزود: تفاوت انقلاب اسلامی ما با بقیه انقلاب‌ها در استوار بودن و پایداری مردم چه در زمان وقوع انقلاب و پس از انقلاب است در صورتی که در انقلاب‌های دیگر پایداری مردم پس از چند سال کم رنگ‌تر می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما زمانی ظهور کرد که نارضایتی مردم از وابستگی به کشور‌های بیگانه بیشتر از قبل شده بود افزود: با راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب، پایه‌های پوشالی حکومت طاغوت بر چیده شد.

امیری گفت: قبل از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی کشور ما وابستگی شدیدی به کشور‌های خارجی داشت و مسئولان کشور هیچ اختیاری برای اداره جامعه نداشتند.

وی افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست از توطئه برنداشتند و با تحمیل جنگ ۸ ساله قصد برچیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند که تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوربا اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی در واقع با تمام جوامع بین المل در حال جنگ بودیم گفت: به لطف خدا و با رهبری روشنگرانه امام خمینی و مردم ولایت مدار در این جنگ نابرابر هم پیروز شدیم.

امیری افزود: امروز به تمام جهانیان ثابت شد که مردم ایران مردمی فرهیخته و با تمدن هستند که همراه ولایت و آرمان‌های انقلاب هستند.

وی به چهل سال دستاورد‌های انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: اکنون کشور در عرصه‌های علم و شرکت‌های دانش بنیان وبهداشت و درمان رتبه‌های دو رقمی و مطلوبی را کسب کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهورافزود: توسعه شرکت‌های دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های مهمی برداشته وبیش از چهار هزار شرکت‌های دانش بنیان در کشور برای بیش از سیصد هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

امیری افزود: در سال ۵۷ بیش از هشت هزار نفر عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها بودند، اما اکنون بیش از هشت هزار و پانصد نفر عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که به تمام مشکلات اقتصادی مردم اشراف کافی دارم گفت: ما قبول داریم که در جامعه با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم، اما تمام این مشکلات با مقاومت و صبوری و اتحاد و انسجام ملت شریف ایران حل می‌شود.

انتهای پیام/ر

ولایت پذیری و مقاومت رمز پایداری کشور و نظام مقدس

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.