شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت ۲۲ بهمن از آحاد مردم وفادار و انقلابی برای حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت ۲۲ بهمن از آحاد مردم وفادار و انقلابی برای حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است، در این روز‌های عزیز ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) طومار ٢٥٠٠ ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

این بیانیه می‌افزاید: مردم شریف استان هرمزگان با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان بار دیگر از امت همیشه در صحنه و بیدار استان همه گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب سیاسی و همه آحاد، اقشار و اصناف مردم شریف، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش‌هایی سیاسی می‌خواهد تا با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه در مسیر راهپیمایی صحنه باشکوه 'حضور حماسی ملی' سازند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم همیشه در صحنه شهر بندرعباس نیز از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه از مقابل مسجد علی بن ابیطالب در بلوار ساحلی به سمت پشت استانداری قدیم حرکت خواهند کرد و بار دیگر با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رسوا و مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/ف

دعوت مردم هرمزگان برای حضور در راهپیمایی  به مناسبت ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.