نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال بیانگر تحکیم پیوند مردم با آرمان های امام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی خطیب جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در حماسه 22بهمن افزود:استکبار جهانی با تبلیغات منفی نتوانست ذره ای از اراده مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 خللی ایجاد کند.
امام جمعه بندرعباس با تاکید برضرورت اجرای قوانین در همه دستگاه های دولتی گفت: رشوه یکی از عوامل تزلزل در حکومت اسلامی است و باید با پدیده شوم فتنه در نهادهای دولتی برخورد جدی شود.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: قوانین شرع مختص تمامی افراد در جامعه است و آزادی ها مدنی و سیاسی باید در چارچوب شرع مقدس اسلام باشد .
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی گفت: امر به معروف و نهی از منکر از یک وظیفه همگانی در جامعه است و مردم و مسوولان باید هر کجا که لازم است این فریضه را نسبت به یکدیگرانجام دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه ها ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، به ذکر فضایل این بزرگ بانوی اسلام پرداخت و گفت:حضرت حضرت زهرا (س) برای همه زنان جهان الگوست.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به ضرورت پرداخت خمس افزود:فرهنگ پرداخت خمس باید در جامعه نهادینه شود .

انتهای پیام/ر

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.