وزیر امور اقتصادی و دارایی در ساری گفت: رویکرد امریکا و روی کار آمدن شخصی که سیاست‌های او پشت پا زدن به تعهدات بین المللی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری با بیان اینکه آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی از این حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن درس عبرت بگیرند، گفت: رویکرد آمریکا و روی کار آمدن شخصی که سیاست‌های او پشت پا زدن به تعهدات بین المللی است.

وی افزود: هیچ ترفند امریکا تاکنون موثر نبود و در آخر متوسل به ابزار تحریم شد تا همه درآمد اقتصادی کشور را مسدود کند.

دژپسند با بیان اینکه آمریکا میداند این نظام هیچگاه کرنش نخواهد کرد، گفت:با هم آرزوی تعبیر شدن خواب های آشفته دشمن را باید به گور ببرند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با وجود همه مشقات ، تحریم ها و فشارهای اقتصادی نگذاشتیم پیش بینی بروز ابر تورم ۶۰ درصدی در ایران محقق شود.

وی به اختصاص یک میلیارد دلار برای اشتغال و سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: ۲۱ میلیون کیلوگرم گوشت قرمز در گمرک بود که چهارشنبه وارد بازار می شود .

دژپسند افزود: دولت تمام تلاش خود را می کند که شرمنده مردم نشود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به رشد ایران در تولید علم و توان موشکی گفت:: هم اکنون هیچ دشمنی چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران ندارد ,، زیرا می‌داند با پاسخ کوبنده روبرو خواهد شد.

وی به قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون حرف اول را در منطقه می‌زند و تمامی توطئه‌های دشمنان در این منطقه با حضور قدرتمند کشورمان نقش بر آب شده است.


 انتهای پیام/آ

 

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه‌ها و صحبت‌های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

https://www.yjc.ir/fa/news/6829117

 

هیچ ترفند امریکا تاکنون موثر نبود

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار