شهردار شهرستان مهاباد در پیامی فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت ایران تبریک گفت.

علیزاده آذر شهردار شهرستان مهاباد در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: انقلاب اسلامی ایران آثار فرهنگی فراوانی را به همراه داشته است که نخستین آنها، احیای اسلام و مطرح کردن آن در دنیا به عنوان مکتبی حیات بخش است. انقلاب، زنگار‌ها و پیرایه‌ها را از اسلام برگرفته، حقیقت ناب آن را به مردم نمایاند.

دین مبین اسلام با این انقلاب زندگی دوباره یافت و تشعشع آفتاب آن در تمام شئون زندگی مردم درخشیدن گرفت.

اینک پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی باید ببینیم وظیفه فرد فرد ما در قبال این موهبت الهی چیست. ما چه باید بکنیم تا نه تنها به تکلیف خود عمل کرده باشیم، بلکه بیشترین تلاش را در حمایت از دستاورد‌های انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام داده باشیم.

بدینوسیله شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت بزرگ ایران و مردم شریف و بزرگوار مهاباد تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

بدون شک اتحاد و همدلی صفوف به هم پیوسته ملت بزرگ ایران رمز پیروزی انقلاب اسلامی در همه زمینه هاست.

ایام مبارک فجر طلیعه‌ی آزادی ملت و محو استبداد و واپس راندن استعمار، بر ملت بزرگ ایران بخصوص شهروندان فهیم و آگاه مهاباد مبارک باد.

انتهای پیام/ج

تبریک شهردار مهاباد به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ 

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.