وزیر کشور در رامسر:

ما در مسیر انقلاب از هیچ کس گدایی نمی‌کنیم/فریب جنگ روانی دشمنان را نمی‌خوریم

وزیر کشور گفت: مقابل هرکسی که برخلاف ولایت و مردمی که تابع ولایت هستند حرکت کند،ایستادگی می‌کنیم.

۲۲ بهمن بلندترین قله انقلاب است.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش مدیران شهری و روستایی استان مازندران در رامسر با بیان اینکه اعتقادات دینی نخستین عامل پیروزی انقلاب بود، گفت: امام (ره) به عنوان عنصر اصلی انقلاب تمام نگرش‌ها و سلیقه‌ها را به وحدت رساند و توانست همه را در مسیر اهداف انقلاب به پیش ببرد.

وی با بیان اینکه حفظ و تعالی کشور برای زمینه سازی ظهور یک وظیفه شرعی است، افزود: جایگاه انسان به عنوان یک موجود با کرامت، جانشین خداوند و کمال بی نهایت در انقلاب مطرح است و انقلاب ما مبتنی بر چنین انسان‌هایی است.

در مسیر انقلاب از هیچ کس گدایی نمی‌کنیم

وزیر کشور  با بیان اینکه اساس و اصل اسلام در نوع برداشت‌های مختلف است و تعدد تفکر طبیعی است، گفت: ما در مسیر انقلاب از هیچ کس گدایی نمی‌کنیم و مقابل هرکسی بخواهد بر خلاف ولایت و نظر مردمی که تابع ولایت هستند حرکت کند ایستادگی می‌کنیم.

رحمانی فضلی گفت: وزارت کشور اصلی‌ترین محور برای اعمال قانون در کشور است و مسئولیت وحدت بخشی را در جامعه دارد.

این مسئول با بیان اینکه تسلط بر سرعت تغییرات و حرکت در مسیر تکنولوژی یک امر مهم برای نمایندگان وزارت کشور در استان و شهرستان و روستا است، گفت: همه مسئولان باید از تجربه و تخصص عموم مردم برای بهره وری بهتر در مسیر رونق اقتصادی و اشتغال گام بردارند.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن یعنی موفقیت در کار گفت: توجه به گذشته انقلاب باید عبرت آموزی و انگیزه به آینده را در بین مسئولان و مردم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ما فریب جنگ روانی دشمنان را نمی‌خوریم، گفت: ضعف در کشور وجود دارد و خودمان با اراده خودمان و پشتیبانی رهبری ضعف‌ها را جبران خواهیم کرد.

فرهنگ ورود مردم در پروژه‌های اقتصادی وجود ندارد

وزیر کشور با بیان اینکه مشارکت مردم باید واقعی باشد، گفت: فرهنگ ورود مردم در پروژه‌های اقتصادی وجود ندارد و باید به دنبال ایجاد زیرساخت برای فعالیت بیشتر مردم در عرضه های اقتصادی باشیم.

همه فساد و رانت در کشور بخاطر قانون گریزی است

این مسئول گفت:مازندران با این همه ظرفیت و منابع نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد و این بحث ضعف بزرگ استان است.

وزیر کشور گفت: سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در ساحل نباید در نهاد‌های مختلف بچرخد و باید همه موارد  و موضوعات مربوط به ساحل در استان مازندران یکپارچه شود.

وی افزود: همه اقدامات در کشور باید بر اساس قانون باشد و همه فساد و رانت در کشور بخاطر قانون گریزی است.

انتهای پیام/ک


ایستادگی مردم سبب تداوم انقلاب

برچسب ها: وزیر کشور ، دهه ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.