ظرفیت‌های مازندران فقط برای استفاده مردم مازندران نیست بلکه مردم سراسر کشور از این ظرفیت‌ها بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در همایش شهری و روستایی استان مازندران که با حضور وزیر کشور و مدیران استان در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر در حال برگزاری است با بیان اینکه این جلسه به خواست وزیر کشور برگزار شد تا رویکرد‌ها به یکدیگر نزدیک و برخی ساختار‌ها با همفکری اصلاح شود گفت:معاون وزیر کشور قصد داشت از طریق خطوط هوایی به منطقه بیاید که پرواز لغو شد و ما از این اتفاق خوشحال شدیم تا مسئولان کشور بدانند لغو  چندین باره  پرواز در فرودگاه‌های مازندران یکی از مشکلات حمل و نقل مازندران است.

وی با بیان اینکه امکانات فراوانی در مازندران وجود دارد و باید از همه ظرفیت‌ها درست بهره برد، افزود: ۱۴۵ هزار خودرو روزانه به غرب استان وارد می‌شود و ورود ۳ میلیون مسافر در دو روز تعطیلات، منطقه را با مشکل مواجه می‌کند.

استاندار مازندران افزود: اجرای کامل آزاد راه تهران شمال به عنوان کریدور اتصال جنوب به شمال کشور افتخارآمیز است، اما کریدور شرق به غرب استان نیز باید اجرا شود.

وی گفت: برای مطالعات ساخت آزاد راه شرق و غرب استان و رفع مشکل پسماند نیاز به کمک‌های ملی است و مسائل استان در خود مازندران حل می‌شود.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های فراوان، نه تنها نیاز استان بلکه نیاز بخش بزرگی از کشور را می‌تواند تامین کند، گفت:برای تحقق این امر به حمایت ملی و ایجاد بستر‌های مناسب نیاز است.

استاندار مازندران گفت::وزیر کشور به حضور شهرداران و دهیاران در این جلسه تاکید کردند چرا که معتقدند روستا و شهر نخستین مراکز برای دستیابی به توسعه پایدار هستند.

انتهای پیام/ک


لزوم توجه ملی به توسعه زیرساخت‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار