بیش از ۱۰ هزار پروژه ۴۰ سال گذشته در شهرستان رامسر بهره برداری شد.

بهره برداری سالانه از ۲۵۰ پروژه در رامسربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد آزاد فرماندار رامسر در همایش شهری و روستایی استان مازندران که با حضور وزیر کشور در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد با بیان اینکه همراهی مردم و تعامل مسئولان در رامسر زبان زد است گفت:: ۴۰ پروژه با اعتبار ی بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال دهه فجر امسال در رامسر به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در هفته دولت نیز طرح‌های بزرگ زیادی در رامسر بهره برداری شد، افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۰ هزار پروژه ۴۰ سال گذشته در شهرستان رامسر بهره برداری شد.

محمد زرودی شهردار تنکابن نیز در این همایش با بیان اینکه شهرداری‌ها بار مسئولیت سنگینی در توسعه شهر‌ها به دوش میکشند، گفت:: تصویب مدیریت یکپارچه شهری حلقه مفقوده مدیریت شهری است.

وی افزود: شهرداری‌ها اکنون از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارند و اجرای مصوبه مجلس مبنی بر پرداخت ۳۲ هزار میلیارد رالو از محل فروش درآمد‌های نفتی به شهرداری‌ها می‌تواند مشکلات مالی شهرداری‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی را حل کند.

شهردار تنکابن با انتقاد از بوروکراسی اداری و طولانی شدن صدور مجوزها برای طرح‌های توسعه شهری، گفت: افرادی که قصد سرمایه گذاری در سواحل را دارند باید از چندین نهاد و دستگاه اجرایی استعلام دریافت کند و این امز سرمایه گذاران را دلسرد می‌کند.

وی گفت: پیچیدگی بوروکراسی اداری سبب شده است شهرداری‌ها نتوانند در بحث سرمایه گذاری اقدام مهمی انجام دهند، اما باید قبول کرد توسعه گردشگری شهری می‌تواند اشتغال زایی، افزایش درآمد و افزایش کیفیت زندگی را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ک


افتتاح ۱۰ هزار پروژه در چهل سال گذشته

برچسب ها: وزیر کشور ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.