مدیر کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، «الیزابت وارن» سناتور دموکرات ماساچوست را به دلیل اعلام نامزدی برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا هدف حملات لفظی قرار داد.

واکنش تند مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ به اعلام نامزدی «الیزابت وارن» در انتخابات ۲۰۲۰به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «برد پارسکیل» مدیر کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) به خبر اعلام نامزدی «الیزابت وارن» سناتور دموکرات ماساچوست برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا واکنش نشان داد و او را شخصی «شیاد» خواند.

برد پارسکیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: الیزابت وارن پیشتر از سوی بومیان آمریکا - که تلاش کرد برای پیشرفت حرفه‌اش جعل هویت کرده و به آن‌ها بی احترامی کند- به عنوان شخصی شیاد در نظر گرفته شده است. او مردم ماساچوست را هم برای پیروزی در انتخابات پارلمانی فریب داده است.

وی در ادامه این بیانیه افزود: مردم آمریکا مبارزات انتخاباتی ناشی از دروغ و ایده‌های سوسیالیستی او را که باعث بالا رفتن مالیات، از بین رفتن مشاغل و آسیب به قشر متوسط جامعه می‌شود، رد می‌کنند. فقط با ریاست جمهوری دونالد ترامپ است که آمریکا مسیر امن‌تر شدن، امنیت و رفاه را ادامه خواهد داد.

الیزابت وارن که پیشتر در اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرده بود قصد دارد در انتخابات آتی آمریکا نامزد شود، روز گذشته به طور رسمی نامزدی خود را اعلام کرد.

مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ هم این بیانیه را پیش از سخنرانی الیزابت وارن که قرار بود در آن، نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را اعلام کند، مطرح کرد. این نخستین بار است که مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ چنین واکنشی را نسبت به یکی از نامزد‌های حزب دموکرات نشان می‌دهد.

الیزابت وارن از جمله منتقدان سرسخت دونالد ترامپ است و این دو تاکنون بار‌ها به حمله لفظی علیه یکدیگر پرداخته اند. رئیس جمهور آمریکا پیش از این، بار‌ها الیزابت وارن را به سخره گرفته و او را پوکاهانتس نامیده است. پوکاهانتس یک شخصیت تاریخی سرخپوست در قرن ۱۷ میلادی است.

ترامپ همچنین پیشتر گفته بود که اگر الیزابت وارن با انجام یک آزمایش دی ان‌ای اصالت آمریکایی خود را اثبات کند، او یک میلیون دلار به خیریه اهدا خواهد کرد. این درحالی است که در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، وارن نتایج آزمایش دی ان‌ ای خود را منتشر کرد که نشان می‌داد او از بومیان آمریکا محسوب می‌شود. اما با وجود انتشار این آزمایش، دونالد ترامپ همچنان به انتقاد از الیزابت وارن ادامه داد و حتی این آزمایش را نامعتبر دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار