رئیس سازمان بسیج عشایری گفت: عشایر در رویاروی نظام کفر و استکبار با جبهه مقاومت، همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار نصرت الله سیف رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در  یادواره شهدای انقلاب مهدی‌شهر گفت: عشایر دوشادوش مردم ایران از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب پشت امام راحل قرار گرفتند و نقش بسیار مهمی در به ثمر رساندن آن ایفا کردند.

وی افزود: عشایر با تقدیم شهیدان بسیاری اوج دلدادگی خود به انقلاب نشان دادند و اکنون نیز در صحنه‌های رویارویی با نظام کفر و استکبار با جبهه مقاومت پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.

سردار سیف با اشاره به اینکه  حضور به موقع مردم در عرصه‌های مختلف و راهپیمایی ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است، اضافه کرد: دشمن که موقعیت و منافع خود را با پیروزی انقلاب در خطر می‌بیند می‌کوشد تا از طریق‌های مختلف بتواند به انقلاب ضربه وارد کند که حضور درراه‌پیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه یاوه‌گویی آن‌ها خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج عشایری ضمن بیان اینکه ایران بزرگ‌ترین قدرت منطقه محسوب می‌شود و آمریکا از این عظمت جمهوری اسلامی در هراس است، ابراز داشت: امروز هیچ حرکتی بدون حضور جمهوری اسلامی ایجاد نمی‌شود که این امر اوج اقتدار ایران را در عرصه‌های بین‌المللی نشان می‌دهد.

سردار سیف ضمن بیان اینکه دشمن برای از بین بردن اقتدار ایران همه توان خود را به کار می بندد، تصریح کرد: تفکر انقلاب ایران امروز به سایر کشورهای مظلوم و رنج‌دیده صادر و به الگوی جهانی تبدیل‌شده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با شعار استقلال و آزادی به عرصه آمد و به ابر قدرت‌های شرق و غرب پایان داد بنابراین دشمن می‌کوشد تا به اوج دوران گذشته خود بازگردد که در این راه موفق نمی‌شود.

سردار سیف افزود: امروز با توجه به اینکه دشمن ابزارهای نظامی را برای تضعیف قدرت ایران ناکارآمد می‌داند می‌کوشد تا از طریق مباحث فرهنگی و تاثیر گذاری بر ذهن مخاطبان جوان وارد کارزار شود که بیان دستاوردهای انقلاب و نعمت ارزشمند امنیت می‌تواند توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب کند زیرا نسل جوان با دانستن این مباحث قطعا شکر گذار و ادامه‌دهنده راه انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام / گ

حضور رئیس سازمان بسیج عشایری در مهدیشهر

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار