مدیر تعاون روستایی استان سمنان از توزیع ۳ مرحله‌ای شکر در استان که ۲ مرحله آن انجام و به پایان رسیده است، خبرداد.

شکر ۳ هزار و ۴۵۰ تومان در استان/توزیع ۲۱۲ تن شکر تا پایان سال در استان سمنانعباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: در ارتباط با توزیع شکر که توزیع آن از ابتدای هفته گذشته هم آغاز شده، ۳ مرحله این توزیع به استان سمنان اختصاص دارد که در مرحله اول ۴۰ تن شکر در شهرستان سمنان توزیع شده است.

وی افزود: در مرحله دوم هم ۶۰ تن شکر تخصیص پیدا کرده، حمل شده و در حال توزیع در سطح عمده فروشی‌ها است و در مرحله سوم هم ۱۱۲ تن دیگر که در مرحله خرید است توزیع خواهد شد.

عباسپور ادامه داد: این توزیع شکر در استان برای جلوگیری از ایجاد صف و دسترسی راحت مردم عزیز است و سازمان تعاون روستایی استان هم از همه‌ی منابع و امکانات جهت توزیع استفاده خواهد کرد.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان تصریح کرد: برای توزیع شکر از غرف‌هایی استفاده شده است که شبکه تعاون روستایی آن را پشتیبانی می‌کند و هم چنین ۲ فروشگاه بزرگ که به صورت عمده اقلام را توزیع می‌کنند، سازمان تعاون روستایی را در توزیع شکر یاری می‌دهند.

وی افزود: در سطح شهرستان‌ها هم فروشگاه‌های بزرگ مستقر هستند و برای توزیع از اتاق اصناف هم ما را در این امر یاری می‌کنند.

عباسپور با اشاره به قیمت پایه مصوب دولتی شکر که ۳ هزار و ۴۵۰ تومان است گفت: در تمام نقاط استان و حتی دورترین مناطق هم شکر به همین قیمت به فروش خواهد رسید. متفاوت نخواهد بود و هیچ صنفی حق فروش شکر اضافه بر قیمتی که گفته شد را ندارد.

وی در پایان ابراز داشت: توزیع مرحله سوم شکر تا پایان سال ادامه خواهد داشت و هیچ جای نگرانی جهت توزیع و کمبود آن نیز وجود ندارد.

انتهای پیام / گ

جزییات توزیع شکر تا پایان سال در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار