همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال چهار طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مراسم بهره بردار‌ی از طرح‌های دهه فجر رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خنجری فرماندار، جمعی از مسئولین اجرایی و بهداشتی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند با گرامیداشت ایام دهه فجر و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این طرح‌ها در قالب افتتاح مرکز غربالگری سرطان شناسی، با ۵۰۰ متر مربع زیربنا و یک هزار متر مربع مساحت و هزینه ۴۳ میلیارد ریال،  مرکز خدمات جامع سلامت دهستان سربنان با ۵۰۰ متر مربع زیربنا و ۲ هزار متر مربع مساحت و ۱۵ میلیارد ریال هزینه،  خانه بهاشت روستای عزیز آباد با ۱۶۰ متر مربع زیربنا با ۴۰۰ متر مربع مساحت و هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال،  خانه بهداشت دهستان دشتخاک با ۹۰ متر مربع زیربنا و ۳۷۵ متر مربع مساحت با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از جمله طرح‌هایی بود که در نهمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد :با بهره برداری از این طرح‌ها بالغ بر ۲۶ هزار خانوار روستایی و شهری این شهرستان از مزایای آن‌ها بهره‌مند شدند.

 خانه بهداشت روستای عزیز آباد با کمک یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی خانواده مرحوم حاج حسن اکبر زاده احداث شده است؛ و در حاشیه مراسم افتتاحیه از خانواده این خیِّر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

افتتاح چند طرح در شهرستان زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار