معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ثبت نام یکهزار مرکز صنعتی در طرح توانمندسازی، تولید و توسعه اشتغال پایدار در کشور خبر داد.

ثبت نام یک هزار مرکز صنعتی در طرح اشتغال پایداربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین افتتاحیه ۲۸ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری گفت: یکهزار مرکز صنعتی در طرح توانمندسازی، تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) این وزارتخانه ثبت نام کردند.

وی افزود: این طرح، اشتغال فراگیر دانش آموختگان دانشگاهی مد نظر وزارتخانه صمت است.

قبادیان، ایجاد و فعال سازی واحد‌های تحقیق و توسعه در بنگاه‌های متقاضی، دانش بنیان سازی محصولات و اقتصادی کردن ساختار تشکیلات و محصول بنگاه‌های اقتصادی را از اهداف اجرای این طرح بیان کرد.

معاون پژوهش، آموزش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان کسب رتبه سوم ایران در حوزه علم و فناوری اضافه کرد: توجه به بحث اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در اولویت برنامه‌های دولت است.

وی با بیان اینکه طرح تحقیق و توسعه فناوری واحد‌های صنعتی در دست اجراست، ادامه داد: راه اندازی این واحد‌ها در دولت دوازدهم دو برابر شد.

امروز پنج شنبه ۱۸ بهمن ۹۷ همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، ۲۸ طرح صنعتی با حضور برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ن

افتتاح ۲۸ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: صنعت ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار