همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۲ واحد مسکونی در مجتمع مسکونی کوی کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد. ‎

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت:اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای حفظ سرمایه‌های انسانی و افزایش انگیزه کارکنان با حفظ صرفه اقتصادی و افزایش ضریب ایمنی منازل اقدام به بازسازی و تعمیرات اساسی ۲۰ واحد منزل مسکونی در کوی کارکنان بندر کرد.

‎وی افزود: این قرارداد طی مدت ۱۰ ماه بوده که پیش از این ۲ واحد از این منازل افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین در جریان بازدید اله یار از بندر چابهار از زیرساخت ها، اسکله‌ها و تجهیزات استراتژیک بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، طرح توسعه آبشیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار، اراضی پسکرانه درمانگاه کوی بندر بازدید کرد.

‎عباسی راد مدیر کل مهندسی عمران، کوهساری مدیر کل تجهیزات و خلیلی مدیر کل سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی معاون مهندسی سازمان را در این بازدید همراهی کرد.

‎عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان تشکیل شد ضمن قدردانی از زحمات مجموعه بندر چابهار اظهار داشت: شکوفایی و توسعه بندر چابهار روزانه است و پایداری روند توسعه با همکاری و هم افزایی همه جانبه امکانپذیر است.

اله یار تصریح کرد: تمامی فعالیت‌ها با سرعت و رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

وی بر مدیریت زمان در اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های بندر تأکید کرد.

‎اله یار بر آماده بکاری نرم افزار‌های عملیاتی در بندر و استفاده از نرم افزار‌های تخصصی و سامانه جامع مدیریت پروژه تأکید و استفاده از تمامی واحد‌ها از این سامانه‌ها را الزامی دانست.

‎عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی از انجام صورت وضعیت شرکت‌ها بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه PM خبر داد و بر تعامل واحد‌های فنی و مهندسی و اداری و مالی در پیشبرد و جذب اعتبارات تأکید کرد.

‎بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی در این جلسه از کمترین آمار ساخت و ساز غیر مجاز بین بنادر و سواحل کشور در این بندر اقیانوسی خبر داد.

وی همچنین صدور قبض در حوزه‌های برق و آب و راه اندازی امور مشترکین را از اولویت‌های واحد برق و تأسیسات عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

افتتاح  واحدهای مسکونی در مجتمع مسکونی کوی کارکنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار