وزیر اقتصاد به منظور بازدید از ظرفیت های تجاری، اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری از زیرساخت های عمرانی و طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

وزیر اقتصاد ازبزرگترین بندر اقیانوسی کشور بازدید کرد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،     فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در رأس هیأتی بلندپایه ظهر امروز (دوازدهم بهمن) با حضور در بندر چابهار از زیرساخت های عمرانی، اسکله ها و تجهیزات طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و عملیات تخلیه و بارگیری محموله کشتی های داخلی و خارجی و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری بازدید کرد.

مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک کشور، مهندس موهبتی استاندار  سیستان و بلوچستان، معاونین و مدیران کل وزارت اقتصاد و دارایی و مدیران مناطق آزاد کشور در این بازدید دژپسند را همراهی کردند.

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید وزیر اقتصاد از پروژه طرح توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از اقدامات توسعه ای، عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار که در یک دهه گذشته بی سابقه بود گزارشی تفصیلی ارائه کرد.

آقایی هدف از توسعه بندر چابهار را در جهت رقابت پذیری کالاهای صادراتی، رونق ترانزیت و ترانشیپ و کاهش هزینه های وارداتی عنوان کرد که با هدف گذاری صورت پذیرفته و عملکرد این بندر در یک سال گذشته نشان از توفیق در این هدف گذاری بوده و رشد عملکرد بندر در حوزه های مختلف در بین بنادر کشور قابل ملاحظه است.

گفتنی است ؛امروز دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه فجر و چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صدای بوق شناورها در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور (بندر شهید بهشتی چابهار) به صدا در آمد.

انتهای پیام/س

بازدید وزیر اقتصاد از بندر شهید بهشتی چابهار

 

برچسب ها: وزارت اقتصاد ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.