رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: کمیته تعیین وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال مجوز بازی مربیان و بازیکنان جدید استقلال به جز پاتوسی را صادر کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله کمتر از پنج ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های پیکان و استقلال از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مجوز بازی بازیکنان و حضور اعضای کادر فنی جدید آبی پوشان پایتخت صادر شد.

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: باشگاه استقلال به دلیل بدهی هایش با وجود ثبت قرارداد فرهاد مجیدی، مارتین فورکل (مربیان جدید)، گادوین منشا، امید نورافکن و اسماعیل گونکالوس نمی‌توانست از آن‌ها در دیدار با پیکان استفاده کند، اما لحظاتی پیش کمیته تعیین وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال مجوز این نفرات را صادر کردند تا بازیکنان و مربیان جدید استقلال مشکلی برای بازی با پیکان نداشته باشند. البته با توجه به مشکلاتی که برای آیاندا پاتوسی، هافبک اهل آفریقای جنوبی نسبت به مغایرت وضعیت این بازیکن با قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران وجود دارد او نمی‌تواند استقلال را در این بازی همراهی کند.

دیدار تیم‌های پیکان و استقلال تهران از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال همچنان خارج از دسترس

کارت بازی ۲ بازیکن استقلال صادر شد

مشکل فیزیکی بازیکن جدید استقلال


انتهای پیام/

آیاندا پاتوسی، بازیکن آفریقایی استقلال مجوز بازی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار