آیاندا پاتوسی به دلیل بازی نکردن برای تیم ملی آفریقای جنوبی در طول ۲ سال اخیر با مشکل بزرگی برای بازی در استقلال مواجه شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالیکه در روز‌های اخیر اخباری مبنی بر حضور غیرقانونی آیاندا پاتوسی، هافبک اهل آفریقای جنوبی در تیم استقلال تهران به دلیل اینکه او در ۲ سال اخیر برای تیم ملی کشورش بازی نکرده و حتی سابقه حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی و آمریکای جنوبی را ندارد منتشر شده است، اما مدیران باشگاه استقلال با استناد به اینکه پاتوسی تا سال ۲۰۱۷ برای تیم لوکرن بلژیک بازی کرده و در طول این ۲ سال سابقه حضور در اردوی تیم ملی آفریقای جنوبی را هم دارد حضورش در جمع آبی‌های پایتخت را قانونی می‌دانند.

آخرین باری که پاتوسی برای آفریقا بازی کرده است:

پاتوسی نمی‌تواند برای استقلال در لیگ برتر بازی کند/حضور مشروط هافبک آفریقایی در لیگ قهرمانان آسیا

با این وجود اگر مجوز بازی پاتوسی برای استقلال در لیگ برتر صادر نشود مدیران آبی‌ها قصد دارند با اخذ تائیدیه فدراسیون فوتبال دست کم از پاتوسی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند.

لحظاتی قبل هم خبر رسید که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال ایران درباره وضعیت پاتوسی اعلام کرده است او در ۲ سال اخیر هیچ بازی‌ای برای این تیم ملی انجام نداده است. با این حال مدیران باشگاه استقلال همچنان بر موضع خود باقی مانده و می‌گویند او به دلیل بازی برای تیم لوکرن تا سال ۲۰۱۷ مشکلی برای بازی در استقلال ندارد و فردا بار دیگر این موضوع را پیگیری می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال همچنان خارج از دسترس

کارت بازی ۲ بازیکن استقلال صادر شد

مشکل فیزیکی بازیکن جدید استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره حضور پاتوسی در استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار