امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال مواردی را درباره تیم فوتبال استقلال بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی با حضور در اردوی آبی پوشان درباره شرایط این روز‌های استقلال گفت: یک نیم فصل پر فراز و‌نشیبی را پشت سر گذاشتیم و‌ من ۴ ،۵ روز قبل از فصل به استقلال ملحق شدم. بازیکنان جدید در ابتدای فصل دیر به جمع ما اضافه شدند و هر چه از شروع فصل می‌گذشت بازی‌ها بهتر شد و هواداران و کارشناسان بهتر شدن ما را نظاره گر بودند.

او ادامه داد: فاصله تیم ما با صدر جدول بسیار کم است و با این شرایط یک نیم فصل خوب را طی کردیم. اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و بچه‌ها به خوبی از شرایط اردو بهره بردند و جا دارد از کادر فنی و تک تک بچه‌ها تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم نیم فصل دوم را به خوبی شروع کنیم و انشاالله برای قهرمانی و صعود از گروه آسیا استارت بزنیم.

فتحی بیان کرد: ضمن احترام به تک تک بازیکنان باید بگویم آن‌ها از لحاظ اخلاقی و فنی بسیار خوب هستند و همه تیم‌های لیگ برتری آرزوی غبطه چنین بازیکنانی را دارند و برای تقویت تیم هم با نظر مستقیم سرمربی تیم اقدام کردیم و در نقاطی که مد نظر شفر بود با دقت و وسواس کار‌ها را پیش بردیم. تاخیر در جذب بازیکن هم به این دلیل بود که به خدمت گرفتن بازیکن در نیم فصل بسیار سخت‌تر از آخر فصل است و با توجه به اولویتی که داشتیم صد‌ها ساعت زمان گذاشتیم تا از بین ۵۰ بازیکن گزینه‌های مد نظر را جذب کنیم.

پاتوسی هفته گذشته در ترکیب تیمش بود و پاس گل داده بود

مدیر عامل باشگاه استقلال ادامه داد: نکته قابل توجهی که در جذب بازیکنان آن را ملاک قرار دادیم بازی کردن بازیکنان در لیگ‌های خود بود و البته بودند بازیکنانی با کیفیتی که می‌شد آن‌ها را به خدمت گرفت، اما آن‌ها حدود ۶ ماه بازی نکرده بودند. اسماعیل ۲ ،۳ هفته پیش در لیگ ازبکستان بازی کرده بود و پاتوسی هفته گذشته در ترکیب تیمش بود و پاس گل داده بود.

فتحی افزود: منشا هم نیم فصل اول بازی کرده بود و نورافکن هم در تیم ملی امید حضور داشت. با هماهنگی کامل سر لیست‌های شفر را جذب کردیم.

او بیان کرد: جذب ۲ بازیکن خارجی همچون پاتوسی و اسماعیل از ۲ باشگاه پولدار بسیار سخت بود چرا که ابتدا باید با باشگاه‌های این بازیکنان مذاکره می‌کردیم تا پس از فسخ قرارداد با خود بازیکن وارد مذاکره می‌شدیم. امیدوارم بتوانیم نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم و نتایجی درخور شان استقلال کسب و جایگاه تیم را حفظ کنیم.

او درباره مجوز بازی پاتوسی گفت: فرآیند کسب مجوز بازی پاتوسی در حال انجام است. باید از تلاش فدراسیون، دبیر کل محترم فدراسیون، سازمان لیگ و دیگران تشکر کنم. فرآیند این بازیکن به این شکل بود که از باشگاه و فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی استعلام گرفته شده و ما منتظر هستیم تا نظر آن‌ها اعلام شود.

فتحی درباره تغییرات در کادرفنی و اضافه شدن دستیاران جدید بیان کرد: از ابتدای فصل به هواداران قول دادم و گفتم یک مربی جوان اروپایی به کادر ما اضافه می‌شود و نظر شفر نیز همین بود. به تیم‌های پایه اهمیت خواهیم داد و امیدوارم از سرمایه‌های خود باشگاه استفاده کنیم. فورکل در رده‌های پایه کار کرده و رزومه بسیار مثبتی دارد و لایسنس‌های معتبر اروپایی دارد. او برای نظارت بر رده پایه و ارتباط میان دو تیم اینجا حضور دارد.

فتحی اضافه کرد: مجیدی از اسطوره‌های استقلال است و بالاترین سطح فوتبال را تجربه کرده است. او مدارک معتبر را کسب کرده و سرمایه باشگاه محسوب می‌شود. قبلا نیز گفته ام که او در کنار شفر می‌تواند تجربه‌های زیادی کسب کند که در هیچ آکادمی نمی‌شود آن را تحصیل کرد. حضور مجیدی یک سرمایه گذاری برای آینده استقلال است. حضور مجیدی را تبریک می‌گویم. او زمان بازیگری منشا خیر و برکت بود و امیدوارم روی نیمکت نیز منشا خیر و خوبی برای استقلال باشد.

مدیرعامل استقلال همچنین درباره وضعیت آکادمی گفت: هواداران عزیز شروع جدید آکادمی را خواهند دید. با همکاری و هماهنگی مومنی، به زودی رده‌های پایه با هماهنگی شفر سرمربیان خود را خواهند شناخت. به امید روزی هستیم که وقتی بازی استقلال را تماشا می‌کنیم، بیشتر بازیکنان از خود استقلال باشند. امیدوارم با توانمندی شفر و کادرفنی او، بتوانیم نسل جدید بازیکن توانمند تحویل جامعه فوتبال و هواداران بدهیم که منشا خیر برای جامعه فوتبال ایران خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال همچنان خارج از دسترس

کارت بازی ۲ بازیکن استقلال صادر شد

مشکل فیزیکی بازیکن جدید استقلال


انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.