میثم فکری گفت: سری جدید برنامه «مخاطب خاص» همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) از امشب به روی آنتن شبکه سه می رود.

میثم فکری مدیر گروه معارف شبکه سه سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های جدید این گروه گفت: سری جدید برنامه «مخاطب خاص» همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) از پنج شنبه ۱۸ بهمن ماه در کربلای معلی  ساعت ۲۲:۳۰  به روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: در طول پخش این برنامه تلاش کردیم تا در تمام ایام سال، ارتباط تصویری برای مشتاقان زیارت امام حسین (ع) را برقرار کنیم و امیدواریم بیش از گذشته به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم.

فکری با اشاره به تغییرات در برنامه «مخاطب خاص» بیان کرد: در ظاهر برنامه تغییراتی ایجاد شده است و به عنوان یک مجله معارفی نگاه می‌کنیم که آیتم‌های متعددی دارد. نگاه ما این است که یک موضوع کلی مدنظر قرار بگیرد و با کارشناسان محدودی کار را پیش ببریم.

وی افزود: برنامه سازی در کشور‌های دیگر سختی خاص خود را دارد و رفت و آمد کارشناسان آن هم در شب‌های جمعه سخت است. اما تلاش ما این است که مخاطب موضوع خود را دنبال کند. همچنین برنامه دیگر ما این است که در ماه‌های رجب، شعبان، رمضان که جشن‌های بسیاری داریم برنامه «مخاطب خاص» پخش شود.

سری جدید «مخاطب خاص» به روی آنتن شبکه سه می‌رود/ساخت برنامه در حوزه احکام

مدیر گروه معارف شبکه سه پیرامون برنامه «چراغانی» بیان کرد:کار مناسبتی با عنوان چراغانی را از ایام قربان تا غدیر در یک فضای سنتی شروع کردیم و در ماه محرم با نام «سیاه پوش» کار را پخش کردیم و قرار است به زودی در ایام فاطمیه با اجرای رسالت بوذری پخش شود.

سری جدید «مخاطب خاص» به روی آنتن شبکه سه می‌رود/ساخت برنامه در حوزه احکام

فکری از برنامه سازی در حوزه احکام خبر داد و اظهار داشت:برنامه‌ای در حوزه احکام تدارک دیده ایم و از ساختار‌های گذشته عبور کرده ایم و به فضا‌های کوتاه رسیده ایم که با همراهی و همکاری حجت الاسلام فلاح زاده تولید کار را شروع می کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از برنامه «مخاطب خاص»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار