مدیر عامل شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه حرم تا حرم گفت: مرحله دوم آزاد راه حرم تا حرم در مسیر گرمسار - سمنان در دست اجراست.

ساخت آزاد راه حرم تا حرم در استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید نور علیزاده میانجی مدیر عامل شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه حرم تا حرم گفت: ساخت قطعه گرمسار - سمنان به طول ۱۱۵ کیلومتر با اعتبار هزار میلیارد تومان و پیش بینی ۴۲ ماه زمان ساخت، از خرداد امسال آغاز شده و با توجه به پیشرفت کار، زود‌تر از زمان پیش بینی شده افتتاح خواهد شد.

وی افزود: طرح آزاد راه حرم تا حرم به منظور گسترش شبکه آزاد راهی کشور در بستر BOT (مشارکت بخش خصوصی) با همکاری قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا از سال ۹۰-۸۹ از قم به گرمسار آغاز شد که در مدت دوسال ساخته و بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این طرح به طول هزار کیلومتر، تنها آزاد راه شرق کشور است که با ساخت آن مسیر آزاد راهی کشور به دو هزار و ۵۰۰ کیلو متر میرسد.

در حال حاضر برای ساخت شش باند، قطعه دوم این آزاد راه که مسیر قم تا مشهد را به ۱۰ باند افزایش میدهد هزار نیروی کار و بیش از ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین به کار گرفته شده است.

انتهای پیام / گ

جزئیات ساخت آزاد راه حرم تا حرم در استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.