امام جمعه آبدانان گفت:انقلاب ما با مکتب اسلام زنده و پابرجاست و براساس ارزش‌های اسلامی پایه ریزی شده است که دارای ستون‌های محکم اسلامی است.

 انقلاب ما با مکتب اسلام زنده و پابرجاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسین حاجیلری  امام جمعه شهرستان آبدانان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران امروزه سه جنگ رسانه‌ای، اقتصادی و فرهنگی بر کشور تحمیل کرده اند که بایستی با هوشیاری و بیداری و بصیرت با آن‌ها مقابله کرد و این توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران را خنثی کرد.

وی افزود: مهمترین زیر ساخت انسان، فرهنگ است و زیر بنای فرهنگ، ادب است که بایستی با بصیرت، فهم، ادب را اول در خانواده پایه گذاری کرد سپس در محل کار و اجتماع به کار ببندیم.

وی تصریح کرد: امروزه جنگ رسانه‌ای فوق العاده جنگ جدی است که دشمنان ما پیام رسان‌های داخلی را مورد هجمه قرار داده و پیام رسان‌های خارجی را گسترش می‌دهند که رسانه‌ها داخلی می‌توانند با ایمان و تواضع خود نقش مهمی در انتشار اخبار داشته باشند و مردم را تحت شعاع حرکات اسلامی و انقلابی قرار دهند.

امام جمعه شهرستان آبدانان از انقلاب اسلامی بعنوان مکتب اسلام زنده و پابرجا یاد کرد و گفت:  انقلاب ما براساس ارزش‌های اسلامی پایه ریزی شده است که دارای ستون‌های محکم اسلامی است.

حجت الاسلام حاجیلری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با قاچاق دام زنده بیان داشت: دلالانی که گوسفند قاچاق از کشور خارج می‌کنند حساب آن‌ها از مردم زحمت کش عشایر سواست و جهت سود و منافع شخصی خویش و بدون در نظر گرفتن منافع عمومی مردم اقدام به قاچاق دام زنده می‌کنند که بازار نامتعادل در فراورده‌های گوشتی در بازار بوجود آورده اند که نیازبه برخورد قاطع وقانونی توسط مجریان قانون است.

وی اظهار داشت: جنگ اقتصادی یعنی همه چیز در هم تنیده باشد که نباید با خواب غفلت این همه خباثت نادیده گرفت و هر کدام از ما به نقشی که داریم بتوانیم خوب ایفاء کنیم که حداقل در محضر حضرت حق (ع) شرمنده نشویم.

امام جمعه آبدانان در پایان خاطر نشان کرد:سه محور معنویت، عقلانیت و عدالت محور‌های اصلی در مقابله با سه جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی هستند که زیر بنای ساخت آن‌ها عدالت است و می‌توان با این سه محور بر آن‌ها چیره شد.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های امام جمعه آبدانان در خصوص جنگ رسانه ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.