امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز این هفته امنیت و صلابت نظام را مدیون جان فشانی کسانی دانست که بدون نام و آوازه، حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند.

امنیت و صلابت نظام  مدیون جان فشانی کسانی دانست که حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت الاسلام حاجیلری بیان کرد: وزارت اطلاعات پدیده ای برآمده از انقلاب اسلامی است که چشم بینای نظام برای پیگیری و رصد مسایل داخلی و خارجی کشور و حافظ امنیت و انسجام ملی است.

وی با اشاره به هفته سلامت، نقش افراد در حفظ سلامت و تغذیه و ایجاد زیرساخت های بهداشتی و سلامت شهرستان را برای بهبود سلامت جامعه مهم دانست و خواستار توجه به تسریع در اتمام پروژه های بهداشتی شهرستان شد.

حاجیلری با اشاره به روز جوان، اضافه کرد: گله های زیادی در حوزه ورزش و فرهنگی جوانان در آبدانان داریم که مدیران باید برای اشتغال و فعالیت های جوانان تلاش های بیشتری کنند.

وی با اشاره به 9 اردیبهشت روز ملی شورا، ادامه داد: توجه به مسایل فرهنگی در شهر و فرهنگ شهروندی و شهرنشینی باید یک دغدغه و جز وظایف شورای شهر و شهرداری باشد.

امام جمعه آبدانان همچنین به سفر روز گذشته استاندار ایلام و رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به شهرستان آبدانان اشاره و ضمن قدردانی از صداوسیمای مرکز ایلام در پوشش زنده این نشست، افزود: بحث های خوبی در این نشست مصوب شد که نیاز است این مصوبه ها توسط مردم، رسانه ها و مسوولان تا زمان به نتیجه رسیدن آن ها، پیگیری شود.

انتهای پیام/ د

صحبت های امام جمعه آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.