هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آسیا به کمک داور و به وسیله دست‌های پشت پرده نمی‌شود به جایی رسید.

نعمتی: به کمک داور و دست های پشت پرده در آسیا به جایی نمی رسیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اظهار کرد: ما به خاطر حفظ کردن گل خود یک مقدار عقب کشیدیم و مالکیت نیمه دوم  بازی را به تیم پدیده دادیم. خدا را شکر امروز بازی خوبی ارائه کردیم و انشاالله هفته به هفته بدن هایمان و شرایط تیممان بهتر می شود. 

نعمتی درباره حاشیه به وجود آمده در اطراف پرسپولیس و اینکه می گویند داوری به نفع پرسپولیس گرفته می شود، گفت: من نظری در این باره ندارم چرا که ما همه تلاش خود را در زمین مسابقه کردیم و همه مردم ایران بازی ها را مشاهده کردند. در آسیا به کمک داور و به وسیله دستهای پشت پرده نمی شود به جایی رسید. ما در زمین زحمت خود را کشیدیم و خدا را شکر همه تیم های عربی هم با پیروزی از سر راه برداشتیم و به فینال آسیا راه یافتیم. 

هافبک تیم پرسپولیس در پایان درباره اینکه گفته می شود پرسپولیسی ها پرداختی های خوبی داشتند، خاطر نشان کرد: اگر مسئولان پول دارند به ما هم بدهند و انشاالله مسائل درست می شود.


 بیشتر بخوانید: 

سرنوشت بازیکنان جنجالی پرسپولیس چه شد؟

پرسپولیس تاثیری در انتخاب تیم آینده منشا ندارد


انتهای پیام/ 

اظهارات نعمتی درباره حواشی اخیر در اطراف پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
چرا وقتی برنامه بازیهای لیگ طبق خواسته ی باشگاه انجام میشه و گاهی کنسل میشه و داور هم که هواتون رو داره تیم با فرست کلس جابه جا بشه همه تیم ها وحتی تیم ملی فدای شما بشن چرا نشه تو آسیا به جایی نرسید.؟
آخرین اخبار