رییس میراث فرهنگی کاشان از تدوین تقویم گردشگری کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهران سرمدیان رییس میراث فرهنگی کاشان در حاشیه افتتاح اقامتگاه سنتی ملک از آماده سازی تقویم گردشگری کاشان خبر داد و افزود: در حال بررسی آسیب های گردشگری کاشان هستیم تا در سال ۹۸ با رفع این موارد شاهد رونق گردشگری در شهرستان باشیم و ضریب ماندگاری را از ۱.۵ روز به سه الی چهار روز برسانیم.

وی همچنین حضور کاشان در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به گردشگری را یادآورشد و گفت: کاشان در این نمایشگاه گردشگری که از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در تهران برگزار می شود حضور متفاوتی خواهد داشت.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان با بیان اینکه ۷۵ موسسه گردشگری در کاشان وجود دارد، ابراز داشت: هفت هتل یک تا چهار ستاره و چهار هتل آپارتمان، چهار سفره خانه سنتی، یک کافه تریا سنتی، ۱۶ دفتر خدمات مسافرتی، چهار مهمان پذیر و ۱۰ اقامتگاه بوم گردی در کاشان وجود دارد.

وی گفت: چهار مجتمع بین راهی و دو آموزشگاه گردشگری در کاشان وجود دارد و افرادی در موسسات گردشگری فعالیت دارند باید تحت آموزش قرار گیرند تا واحدهای آموزشی تقویت شوند.

سرمدیان از بهره برداری ۱۷ واحد اقامتی تا نیمه اول سال ۹۸ در کاشان خبر داد و افزود: بیش از هزار و ۸۰۰ تخت اقامتی در شهرستان کاشان وجود دارد و یک خانه مسافر با ظرفیت ۱۲۰ خانه و پنج هزار و ۱۰۰ نفر در این شهرستان مجوز گرفته است.

وی ضمن اشاره به راه اندازی ربات گردشگری کاشان ابراز داشت: اقامتگاه سنتی شاسوسا در کاشان نیز در روز چهارشنبه هفته جاری توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

 

۷۵ موسسه گردشگری در کاشان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.